Jaha..?

Så i dagens inlägg ska jag börja med att svara på sarahs (thisismyheartbeats.blogg.se)blogg med två ord:
Jag vet.
Idag har jag varit i skolan hela dagen och funderat på hur jag ska klara detta. det känns som om jag har tagit på mig för mycket som jag inte kommer klara. det känns även som ibland att jag överdriver hela uppgiften. Alltså ingen specifik för tillfället men överhuvudtaget.

Jag måste väl säga att jag tar på mig att ha introducerat hotell klassen för nippriga spel.
www.spela.se sökord personal shopper. Det är beroende framkallande, jag har äntligen klarat det. men det är bra, yes..
för övrigt så har jag övertalat min goda vän i klassen. Sarah att baka cupcakes till oss i hotell. tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback