Idag är dagen.

Idag är dagen.. mycket fina ord. betyder 0.
men då kan man undra, dagen? vilken dag är "dagen". 
hur ska man kunna veta?

Idag har det varit en lyckad dag samtidigt som en olycklig dag. 
Olycklig - jag och Nathy kommer inet åka till island och jag kommer troligtvis hamna på 
ibis, inte för att jag har något emot ibis men läget är hora! det ligger liksom långt utanför allt.
Lycka - kanske får komma till solbacka vilket skulle vara så jävla skönt eftersom då kommer man 
bort från staden av drama, skönt med lite Danni och Nathy tid också.
Olycka - höstdeppression 
Lycka - PA arbetet blir bra som fan!! vi har fått bra respons och nu kan vi börja arbeta på riktigt
vilket får mig att känna mig vuxen och självständig.
Olycka - Inkompetens segrar mot kämpande!
Lycka - Nathy ska sova hos mig och maria och lina är där med och det kommer bli allmänt mys.

På söndag ska jag och sarah mysa. det kommer nog bli skapligt med koffein och nikotin och mycket
tömmande. Introdution i helvetet och glada stunder men framför allt ska jag spy ut all skit på henne
utan att behöva få dåligt samvete eftersom det är planen. Jag vet att när allt kommer till krita har jag alltid
vissa vänner kvar som orkar lyssna och som sväljer det och inte säger något.
för det är en tanke, tänk om jag öpnar mig och sen blir sviken. skulle aldrig orka det. jag är beredd  på
detta nu och det ska bli bra.(måste peppa mig till max)

Hanna har förresten kommit hem från spanien. skulle fika med henne men hon skulle jobba, vet inte om det
är så längre med tanke på att hon inte var i skolan idag, antagligen sjuk.
Jag kan inte säga att vi är tajta men jag vet att hanna alltid finns där. jag har saknat henne nu när hon var borta även om vi inte umgås med varandra så mycket som jag egentligen skulle vilja. Ödet leder oss åt olika håll
men jag kommer ändå aldrig glömma något.
Hanna, jag gjorde så du börja röka. Du och jag var bästisar när vi var små men du är fortfarande min bästis.
Du och jag gjorde musik och hittade på busigheter. minns våran lilla klubb mot bugeye. Minns du?
jag vet inte.. allt blir bra.. ;)

Nu ska jag i alla fall återgå till livet igen. Trötthet men samtidigt harmoni.

/D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är planen.

2008-09-12 @ 16:02:45
Postat av: Manna Hanninen

Du kommer alltid vara min bästis!

Ja allt vi gjorde när vi var små var ju mestadels pinsamt! Och dyrkade ann, ann lixom? haha

Och Vi ska ta en lååååååång fika bara du och jag.

Du kan lassa över allt skit på mig, jag lyssnar mer än gärna :) Love you long time! <3

2008-09-14 @ 01:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback