Hua...

Nu är jag trött. Oh gud vad jag är trött, jag är liksom sådär hemskt trött så när jag sitter här i min stilla frid kan jag nästan somna direkt. på en gång, vid datorn i receptionen på en hög stol. det är inte friskt. Men å andra sidan är det fredag idag vilket innebär helg igen, ledigt och underbart. Nästa helg jobbar jag däremot men denna helgen är jag ledig.
Idag blir det som sagt öla med ladiesen, men innan ska jag faktiskt klippa mig och sova middag.
Jag älskar att klippa mig men jag hatar att gå dit själv, det är det värsta jag vet, nu känner jag ju visserligen frisörskan men i alla fall, det blir pinsamt. Och är det någon mer än jag som känner mig AS ful i frisör spegeln? Jag menar, det är bortom allt så ful man är. när man är färdigt så känns det bättre men när man väl kommer dit undrar man ju hur man vågar gå runt o sen ut som man gör. Är det ett affärsfusk eller är det verkligen så att man är så jävla ful egentligen. Och tänkt inte ens på att gå o klipp dig med putte lite "utväxt" på ögonbryn, det syns så väl tro mig!!

Blir det en liten lista på bra och underhållande filmer? Ja det blir det.
- White chicks
- Hitta nemo (klassiker)
- ice age (klassiker)
- Spiderwick
- Ace ventura 1 o 2
- Mina jag och irene
- pretty woman (klassiker)
- Honey
- you've got served
- Take the lead
- Shrek 1 o 2 (3 är inte lika bra, men se den med)
- Mona lisas leende
- bring it on
- The lake house(men låt mig varna er, den gör ont)
- Miss secret agent
- Blood in, blood out
- The nanny diaries (smärtan lite)
- Grease (klassiker)
- Vad kvinnor vill ha
- Bridget Jones Dagbok
 
to be continued....

Det kom fram en man nyss, troligtvis från skottland, finns en liten chand irland, Mr Hugh, haha
"i want a taxi to the train station at nine o clock"
okej säger Danni som en liten dum svensk och tror han säger åtta och inte nio, klockan är halv nio!! ORKAR INTE ;)

Bokade möte igår med en kär vän, längtar redan grrr ;P

Sedan fick jag vet också att min söndag blev inställd. ledsen jag blir. tror det får bli sims hela dagen då, här du det Maria!

Kaffe status - 0  (improving haa?)
Civilstatus - singel
Lathets status - maxnivå
röksugen - nej

En av de bästa sakerna med att gå hotell linjen och få praktisera på hotell är frukosten, den är ljuvlig!
en fralla(delad) med ost, skinka, tomat och gurka på. två st digestive kex med philadelfia ost på. fil och flingor med torkade bananchips och jordgubbs sylt. ett glas apelsin juice och kaffe. är ni int avundsjuka? :D

Dessa dagar har haft lite inriktning sex mellan mig och maria, varför?
Maria - Carrie
jag - miranda
adeline - samantha (inte av den andledning ni tror snuskisar)
charlotte - ?

"Sex utan kärlek är bättre än inget sex alls."

/D


Kommentarer
Postat av: Anonym

du miranda ? haha ofta , hur får du de till de :P



vat menar du , att jag ska komma till din mami lr papi ? :D eller vart ska vi dricka kaffe o röka ? på stan=? :D

2008-09-28 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback