Helg och andra festligheter.

Idag är det fredag, vilket betyder att det är helg, vilket betyder att man är ledig. Ni vet den där lilla stunden för en själv. Vissa är hemma, andra festar som fan och vissa åker till strängnäs över helgen och hittar på massa bus. Ja, ni läste rätt. Strängnäs. Dit ska jag i helgen, åker imorgon bitti klockan nio och kommer hem på söndag obestämde tid. Vad ska jag göra där? Massor allihop!
Idag ska jag försöka hitta på något mysigt också. ska kolla pålite filmer och bara allmänt chilla. inget internet för mig i helgen, vad ska jag ta mig till?

Sarah berättar just nu en rolig sak. Jag ska berätta för er alla. Det är så jävla roligt! hon är så korkad den lilla kraken!(thisismyheartbeats.blogg.se)
Nu kommer det:
Sarahs kompis skulle flytta till karlstad, vilket ligger as långt bort för er alla som inte vet det, och sarah skulle då vara snäll och hjälpa henne med väskorna ombord på tåget. Missödet är där och dörrarna stängs bakom dörren på sarah och tåget åker iväg. Lilla sarah står där handfallen och grips av panik. låt mig då poängtera att sarah aldrig åkt tåg innan denna upplevelse. i alla fall så sarah i alla panik står och gapar på den stackars konduktören hela vägen till vagnhärad och där hon till sist i alla fall fick byta tåg till ett som går mot nyköping.
"vadå lugna ner mig, jag är jävligt lugn" skriker sarah i hysteri! jag önskar att jag var där, det hade varit en stund av fullkomlig och fulländad ondska. Min stund kommer och då ska jag få se det där! det där ögonblicket som jag väntat på i hela mitt liv. snart kommer det! 

Nathalie  (naallie.blogg.se) är för god. Jag ska ondisera henne. OH YEAH.

det jag kan tillägga är att jag kom på min gamla jingel:
Danni Danni cool
Danni Danni cool
she is not a fool
just danni danni cool

Tack för det.

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback