en skuld - två människor

Om nu skulden alltid ska ligga på en person, varför ska man vara med någon då?
jag undrar, är det bättre att vara singel hela livet eller ska man vara villig att ta chansen?
Jag kan tyvärr inte tala av egna erfarenheter när det kommer till kärlek men i alla förhållanden,
även vänskap. det ska alltid vara en persons fel, men är det det? jag anser nej, det finns alltid
en person till som är ansvarig, även om den personen inte har gjort något för stunden så
är det alltid fler än en mina vänner.

Skolarbete, massor att göra, jag har en lista som jag ska bocka av. det känns som om den bara
blir längre och inget blir avbockat. Och allt ska ske denna vecka eftersom nästa vecka ska vi ut
på praktik. Vilken jag känner att jag inte vill. jag orkar inte! att stå dfär och vara trevlig är väl i alla fall
bara skit. då är det bättre  med skola. visst om man skulle få pengar för att jobba där men det får man inte
för det är träning.. fan vad irriterande. Men om nu jag skulle få praktisera på solbacka med nathalie skulle det
vara as skönt, Danni och Nathy time <3 Skänt att komma bort från allt liksom. men eftersom våran lärare inte
riktigt är så på det så kommer hon inte kämpa så mycket för det så antagligen hamnar jag på Ibis. Inga
fördomar men det är så långt ifrån allt och det går fan inte komma dit på något sätt. Orkar inte gå från
busstationen varje dag. åh, det får lösa sig men fan!

Jag undrar om alla som läser denna blogg kan kommentera så jag vet vilka som gör det..
jag försöker göra reklam för min blogg men det går lite anus.
Kan ni inte också skriva i era bloggar eller alternativt bilddagboken min blogg adress.
vore kul! ;)

okej, det var allt för stunden.

/D

Kommentarer
Postat av: maria<3

jag har läst älsk

2008-09-15 @ 11:19:47
Postat av: ksenia

Bra sagt älsk

2008-09-15 @ 12:10:12
Postat av: Sandra

läser, men det är inte alltid du uppdaterar regelbundet, så ibland är det typ tio inlägg att läsa o.O jag ba EEEH?

Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-15 @ 12:13:27
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback