En sån där dag.

Skolarbete, eget arbete hela dagen. för alla som inte vet är det en heldag med skolarbete man ligger efter i. Danni skulle behöva jobba som fan men gör hon det? Nej inte alls.
jag har verkligen inte gjort ngt idag utom "softat" eller vad man ska säga?
Sarah (thisismyheartbeats.blogg.se) och Sofie har varit inlåsta hela dagen. var? När? hur? Mystiken härjar i skolan och Danni blir mycket rädd men måste undersöka det. hon drar i dörren och sen öppnades dörren av en galen blick. Sarahs crazy eyes. inte att leka med :O
åter igen låste hon in sig på bibloteket.
ca 30 minuter senaer kommer en gosig sarah och börjar mysa. Vad hände?
Hon började jaga mig och bitas och sen kom JAPANERNA.
Jag kollar på japanska serier på en internetsida och jag blev överväldigad.
Sarah blev mongolid.
Jag kom i alla fall fram till att en ska bli min. dom var så små och  söta. Jag vill ha en!!
Sarah måste hållas undan från varenda kines eller asiat. det är inte alls bra med henne
och nu blir hon arg på mig när hon läser detta eftersom det får henne att framstå som ett mongolid. men hon är lite mongo.

Ny händelse:
Danni visar en bild för sarah på en jätte söt tjej med mongolid ansikte.
hon svarar: " Jag är helt övertygad om att man kan bli mongo av att bara kolla på mongon."
jag skrattar till svar, men det slutar onte där.
"Jag blir rädd, jag känner redan hur missbildningarna börjar ta över min kropp."
Sarah Robenius, idag är du en pärla. <3
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback