En liten olycka med lyckligt slut.

Idag är det en vacker dag. Vi sitter just nu gänget, i biloteket.
Huvudrollen i detta blogginlägg är inte jag, utan det är Sarah (thisismyheartbeats.blogg.se).
Snabb information om Sarah Robenius.

Fullständiga namn: Sarah * Robenius
Ålder: 18
födelsedag: 5 mars
syskon: Katharina (linus)
Civilstatus: Singel
körkort: nej
Föräldrars namn: Lars och Kerstin
Tatueringar: en på benet, en på bröstet och en stor på ryggen.
piercing: i ögonbrynet
Intressen: tatueringar, fest, smink och buffy och vampyrerna
allergier: Nöt!

Idag när vi gick ner i skolmatsalen satte vi oss tillsammans,
sarah, jag, nathy och erika. 
Alla vi tjejer tog vegetariska maträtten. qornwok. 
vi tog alla sallad men det fanns en sallad som hade nötter i sig och den tog inte sarah men
nathalie och jag och erika.
När vi sitter där i våran lilla harmoni och äter när erika säger gud vad gott det är med kokta morötter och nathalie kontrar med ja, jag älskar dom här.
jag frågar vad är det för ngt?
nathalie svarar, det är valnötter.
sarah får panik eftersom det låg i maten. hon springer iväg och tar tabletter på vårdcentralen.
då tar danni tag i det och kommer fram till att det var inte alls i maten utan i salladen som sarah inte ens tog. och det roliga var att sarah sa att det kändes att hon inte kunde andas. men kruxer var liksom att hon inte ens fått i sig ngra nötter! haha pinsamt.
förstår hennes reaktion men att man kan inbilla sig ngt sådant. det är för mig fantastiskt!! :D

/ D





Adeline klappade till sarah i pannan och sa.
"Rakt i pannan" sarahs blick tog guld.

Kommentarer
Postat av: Lars Gogman

Kul att ni får veggkäk på skolan.

2008-09-01 @ 20:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback