En antagligen vanlig dag.

Det som hänt just nu fram till denna tidpunkt är väl ganska vanligt.
Bussen horade sig och jag har läst upp mitt Jesus arbete för klassen. Hoppas på det bästa.
För vad finns det annars att göra?
Och idag har jag äntligen fått min poäng visad. vad ska jag säga, mer dramatisk människa? nej det finns inte. jag har försökt att visa och förklara men det finns bara ett sätt och det är att höra det, på riktigt. Jag vet inte men jag orkar inte
med överdramatiska människor och jag ska försöka att undvika dom. Jag vill gärna höra vad som finns i er
men jag orkar inte med folk som ska dramatisera att en kille ens kollade på dom, jag har annat jag vill lägga min energi på. Typ mina kompisar som behöver den.

BLOGGWAR!
daniellagogman.blogg.se vs thisismyheartbeats.blogg.se

Nu tjatar sofie om att vi ska gå ut och ryka. jag orkar inte, det är så långt.
Har jag berättat att hon slåss när hon inte får som hon vill? blåmärkena kommer imorgon och det kommer inte vara nådiga ;) fittunge! :P

Idag blire så jävla chill, ni vet mys. jag ska visserligen plugga men det är ju lugnt. läsa läsa läsa.
sen ska vi nog hyra en rulle och käka poppisar. det blir bra.. ;P

Jag tror att jag aldrig varit med om att jag blivit om att jag blivit utnyttjad för att ngn vill åt min vän på det sättet. inte av en tjej i alla fall? vad är det för fel? om du vill åt min kompis. ta för dig, men gå fan inte genom mig!
det som är mest irriterande är att hon tror att jag inte fattar, jävla nolla!!! ge fan! och att hon kallar min kompis smeknamnet som alla andra hennes riktiga vänner använder. som om hon skulle vara vän med henne?
GE FAN!

Jag kan bara säga en sak på det här:
"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken."

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback