Egentligen inte värt att läsas, bara depression.

Mycket kämpande denna vecka. jag är faktiskt ganska trött. Jag vill vila ut. Denna helg ska det bli vilande.

höst depressionen är inte bara en mardröm utan just nu ett faktum. Jag blir irriterad. jag vet inte ens varför jag har det. det brukar ja inte ha. men det jag mår dåligt över just nu är att jag är ensam och jag behöver vänner som bryr sig om att fråga. Visst det är alltid ett hur mår du men när jag väl öppnar mig på mitt speciella sätt känns det som om ingen egentligen lyssnar. Det är massa saker som stör mig i mitt liv. som gör mig arg, ledsen, besviken och andra negativa känslor men det är ändå ingen jävel som kan lyssna, jag får alltid lyssna och trösta och jag har inget emot det, bara att jag vill få ngt tillbaka någon gång. inte för att ingen hör vad jag säger men ingen försöker ens "trösta" och "finnas där" för mig. Jag orkar inte ens sitta här och tycka synd om mig själv, fan vad trött jag blir på att jag sitter här o klagar. det är depressionen som tar över. men det är ändå lite av det jag känner. Så mina närmsta vänner. Tänk på det. Just nu behöver jag er mer än tidigare. även om jag inte talar så vill jag att ni ska övertala mig till det för ibland, bara ibland är det just det som behövs. en envis jävel.
För om ngn kommer fram o säger, hur mår du, du ser ledsen ut och jag svara nejdå inget. så har vi ett antal av dom som säger att dom älskar mig som bara säger okej och går eller öppnar sig om sina problem, vilket verkar för tillfället bara ha med materiella saker såsom, jag ska köpa en ny jacka och vilka stövlar ska jag köpa? etc. Jag 'är inte en tröstare på det sättet, det vet jag. men fan ska veta att jag lyssnar. och minns nästan allt medans, ni, mina vänner, bara kopplar bort mig när jag pratar. viktig jag känner mig då! nej inte direkt.


Idag kommer alex till mig. vi ska umgås och inte prata alls. bara kolla på film o serier. Yes, hon vet det inte än men de är i alla fall min plan för ossikväll. ska försöka övertala henne om att hjälpa mig med min religions grej. Ena uppgiften klar, då tar man tag i den andra. det värsta är om jag inte får MVG i alla fall.. att det visar sig att allt mitt kämpande blir förjäves. då hänger jag mig själv på en gång.

Åh hej å hå för kapten blå
åh hej å hå för kapten gul

Le list:
Invasion
Dont mess with zohan
eventuell serie.
och lite läsande. vad tycks?



/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback