Avklarad.

Så då var ännu en helg avklarad. Mycket nöje och icke nöje. det enklaste sättet och skönaste för alla att läsa är ett pm.
Så:

Fredag:
- Skola, chilligt med eget arbete men nathlie åkte till dalarna i fyra veckor. depp över det.
- åkte hem för att packa och hänga lite.
- matilda och jag för en diskussion över telefon och bestämmer att vi ska träffas.
- Frida och Emma också.
- Myste lite tills ett telefonsamtal kommer till fridas telefon
- åkte till danvik till erik och hans "coola" vänner.
- drack mig pisserak.
- gick hem och sov.

Lördag:
- Gick upp tidigt och duschade och packade.
- promenad till buss.
- matilda och jag åker till stan, annika kliver på bussen också.
- möter ksenia och plockas upp av janne och körs i liten bil till strängnäs.
- kommer fram och jag och matilda gick till en förläsning, boring!!
- lunch
- gick runt lite och mötte Cornelia, min kusin.
- diskussion om kvinnor som präster.
- sen gick vi runt lite till tills cornelia åkte hem, då gick vi på gudstjänst och sen möte
- random utvalning av kock och det blev ett gäng, inkl mig.
Händelse: Jag hackade tomater, vilket var lugnt. mycket tomater behövdes det. sen fick jag även i uppgift att hacka chili - spansk peppar - STARKT! jag hackade det utan handskar eftersom det inte fanns handskar, eller? JO det gjorde det kom det fram fter jag redan hackat massor. så jag bestämde mig för att fortsätta göra det jag gjorde innan, hacka utan handskar. sedan efter allt det hackandet gick jag och tvätta händerna ett långt tag. men gud vad det kliade i ögat, raktionen är att man kliar tillbaka. oj då. Hela ögat torkade ut oc fy fan jag trodde det skulle ramla ut. det var hemskt. senare häne ungefär samma sak fast lite mildare. vem ha sagt att man lär sig av sina misstag?
- åt middag
- chilla lite
- alla samlades utanför för att leka, jag tittade på. Jävla dagislekar och alla tyckte det var skitkul, passade inte in direkt.
- sen gick vi in i kyrkan igen och satte där o snacka.
- jag orkade inte med alla depprimerade människor så jag satte mig på luftmadrassen där jag skulle sova och fick sällskap av annika och björn. Konstig människa han, björn. sluta inte prata men samtidigt trevlig.
- sov på kyrkgolvet, vilket var hårt och kallt som FAN. aldrig igen.
söndag:
- vaknade, fortfarande kallt och jag ville inte upp, var trött och kall.
- frukost
- packade det allra sista och sen bar det av till tågstationen.
- väntade på tåg
- åkte tåg
- klev av tåg och hoppa på nytt.
- klev av tåg och klev på buss.
- kom hem
- tvtvtv
- mamma hämtade mig och jag åkte till tystberga.
- maria kom och vi busade, skulle spela spel men blev bara allmänt noll.
- sov

Hahah maria och jag busade runt, det var kul ;)

förövrigt vill jag göra lite reklam för min bästa marias nya blogg.
knaspingu.blogg.se - read it.


"Så ljuvt det är att göra ingenting, och sedan vila efteråt."

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback