Ännu en dag i mörkret.

Vaknade imorse, mörkret var överallt. Fukten krullade upp mitt hår och jag var rädd.
Satte mig i bussen, det var mörkt även där.. och alla kollade på mig med konstiga ögon.
åkte förbi brandkärr, mörkare än någonsin.
klev av bussen på bussstationen och gick sakta mot skolan och var omringad av onda andar och ögon som klädde av mig allt. mötte den onde mörke nathalie..
Jag är så orolig för min framtid.. jag tror jag kommer dö. okej,  nu ska jag hem och nu är det mörkt. och det kommer vara mörkt hela tiden.. panik och helvete..

Man vaknar när det är mörkt, det är egetligen aldrig ljust! bara en putte liten stund på dagen och då kan man ändå inte uppskatta det. För då är man i skolan och sen blir det mörkt o då åker man hem och sen är man bara inne för kl 8 är det svart ute.kul 

Malin och jag är ensamma.

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback