whats new?

Ja, whats new? jag har varit i oxelösund och umgåtts med gamla vänner. det har varit kul, och det har påmint mig om hur roligt vi har haft det.. älskar kvällarna vi spela hemma hos matilda. när vi var nere i lokalen och busade. snöbollskrig och pulka åkande.. men även alla långa prat in i nätterna om helt oviktiga saker. jag har saknat emma och frida. jag har saknat julia. det har varit allt för lång tid emellan men nu så fick vi liksom återuppleva lite. kollade till och med på film igår, samma film och samma ställe. samma personer. det blir nostalgiskt.. nästan barnsligt nostalgiskt men ändå, när jag tänker på det ler jag. jag har verkligen saknat oxelösund.

och nu när jag ändå skriver om vad jag saknar tänker jag på vad jag har just nu, som jag ändå saknar.
Maria - min älskade <3 jag är så rädd om henne att jag inte ens kan vara glad för hennes skull. vad är jag för kompis? jag drar in henne i min familjs problem och sedan skäller jag på henne för minsta lilla.. vad är det för fel på mig? jag skulle aldrig våga säga det i verkliga livet, alltså öga mot öga, men den gången vi kollade på bonde söker fru och hon lät mig ligga i hennes knä samtidigt som hon strök mig på armen, det fick mig att älska henne ännu mer. vad gör jag en timme senare? jag skäller på henne för ingenting. vad är det för fel på mig? antar att jag tar ut all min ilska och ångest på den jag älskar mest.

"Man vet inte vad man har förren man håller på att förlora det"

/D


Kommentarer
Postat av: Maria

Love you more than words can say!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback