Väcker minnen och värmer hjärtat


Det jobbigaste är att förlora någon. en familjemedlem eller en vän. jag förlorade båda den dagen. påmindes om det idag, känslan, doften och smärtan. fan vad det var hemskt. jag önskar min vän lycka till och lägger minnena bakom mig ett tag till.

Idag har det varit en danni och lina dag, hon kom ner direkt när jag vaknat, gick upp en kvart o kom ner igen. varit med mig hela dagen. Fan vad skönt. först kaffe o cigg, sen mat och data och sen kom tessan ner, då blev det lite frågesporter och tester. sen gick hon hem och då blev det vin o cigg och varenda svenska låt som någonsin gjorts :D lite överstyr men fan vad kul! men vi pratade och jag fick ur mig lite, skum känsla. fan första gången tror jag. haha tokigt.








Until death do us part.


Kalla mig fånig men det betydde faktiskt något att du la upp en bild på mig när jag fyller och skrev grattis.
Tack Gumman <3


Maria status: Ingen Mia på en vecka.


Men är det inte mammas älsklingar <3 inte just nu, springer runt o drar ner allt dom kan. men hur kan man vara arg på ngt så sött?

"Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon."

/D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men man ska ju inte lägga upp en bild i förväg, FUSK!

2008-10-30 @ 23:31:45
Postat av: Naallie

JAG ÄLSKAR DIG!

2008-11-01 @ 12:17:55
Postat av: Sandra

dude. i'm hot.

Danke mein liebchen! You know you're hot stuff to me too.

Fast det är inte bara döden som kommer skilja oss åt. När Johnny Depp gör slut med Vanessa och överger sina två barn för att bli ihop med mig... Då kommer du aldrig förlåta mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback