Stress och Oro

Jag sitter här hemma och försöker göra listor på allt som måste göras. jag vt inte vad det är riktigt ön men det jag vet gör mig tok stressad.. sen är det utöver skolarbeten, student och bal. + att fylla 18 med allt vad det innebär, festen tillexempel. och sen är det födelsedagar och helvetes jul! i hate jul!!!! det är en meningslös högtid där man ska köpa presenter till alla, och för att kunna köpa bra presenter till alla måste man vara snorrik. för det jag kan köpa är inte så himla bra grejer pga ekonomi. om jag hade haft 10 000 att köpa presenter för. då skulle det vara roligare. för detär inte det att jag är påhittig. jag kan vara jävligt påhittig och vitsig. men som sagt fuck off.
men sen tänker jag såhär nu för alla som läser detta, jag har ingen plan på vad jag ska ge ngn men om jag kommer på ngt att ge ngn som är ganska billigt kommer jag göra det. det betyder att kanske inte ala får presenter men det får ni leva med. ;)

en som är väldigt enkel att ge present till är Alex. för jag känner dig så himla bra och jag vet vad du  vill ha. det är så tydligt eftersom du säger vad du vill ha och vad du saknar i livet så suger jag på det i ett halvår köper det och sedan är det bra. samma sak att du minns vad jag säger, typ i januari och köper det till mig i nov. det är så vi funkar. kan inte alla vara så enkla som Alex.!!!

Igår var jag úte och gick med sofie. det var bra, sen när vi skiljdes så gick jag hem och väntade på julia och frida. när dom sedan kom så kollade vi på Gossip girl. nu är jag på avsnitt 16. fan det går långsamt frammåt. Jag blir så trött.. när julia gick hem så skulle jag och frida fortsätta. bara det att avsnitt 16 var borta och vi letade och letade och letade. sen övergick vi till internet, hitttade en sida, men var tvugna att ladda hem zango(va fan är zango) och när det var gjort efter lång tid så funkade det inte i alla fall.. irriterande som fan, så avinstallation och sedan honkande hem till frida. när jag kom hem så gick jag o lade mig direkt typ.

Om tjugo minuter ska vi vara hos farmor och äta lite. sen åker vi till farfar och sen ska jag till mamma. för jessica fyller på fredag så då ska vi fira henne idag.. 
 
Kollar på ellen de generes show just nu på femman, jag älskar det! hon är så rolig. :D
och hon gifte sig ju med portia nu i sommras, gud vad vackert det var. jag har ju sett bilder tidigare men igår på ellen visade hon bilder från bröllopet.. fan vad fint!! bilderna hon visade på showen var mycket finare än dom på internet. nu vill jag gifta mig ;)

"Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr."

/D

Kommentarer
Postat av: Sandra

awwwwe. tack :') MEN. Det rätta att säga är "kan inte alla vara så MINNESVÄRDA som AleX?" 8D Det är ju så du kommer ihåg allt jag sagt. HHEHEHEH.

Nej okej.

Men vi måste träffas snart så jag kan köpa den åt dig. Det känns sugigt nog att jag inte kunde hålla mig och var tvungen att berätta om det xD

Postat av: Sandra

... förresten. vi ska till göteborg under jul. är din familj sjukt mycket i behov av dig under juletider? är det en obruten tradition att ni alla ska glo på kalle anka och allt sånt shit? annars kan jag se om du ska följa med. det hade varit äg eftersom jag ändå inte riktigt är med i det sociala kastsystemet i min familj. fast det kanske kommer bli sjukt tråkigt att sitta där med en helt annan familj men.

äh. det var bara ett förslag.

2008-10-29 @ 21:41:55
URL: http://egoistikku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback