Skäms på mig.

Ja, skäms på mig. Har inte varit på ibis på hela veckan, det är inte okej..
Jag ska gå varje dag nu. + att jag funderar om jag ska fråga om dom vill att jag ska jobba igen det eller om de är grönt i alla fall. jag hoppas att det är grönt.
Idag blir det tystberga. tror jag ska hänga med mamma hela dagen, sambo ska ju in till stora staden och festa. Fan! haha nej, det blir kul. + att jag o mamma kan umgås då. om inte per ska komma ner, då vet jag inte vad jag gör. letar efter ngn rolig att va med, jag gillar per det gör jag. men jag orkar inte med honom just nu. han är så mycket och överallt. gärna inom den där personliga gränsen men jag vet att det inte är så, men det är jobbigt!

Kaffestatus: en kopp normalt och en moccacino. bra gjort ;)

Imorgon blire stockholm, skönt. Hotell och god mat, antagligen supmaraton också. det blir kul. Jag känner inte dom jag sak åka upp med men det blir bra.. jag blir ju ändå bjuden på hotell. :D

"Att vara eller inte vara. Det är frågan."

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback