Rolig men kämpig natt.


Fotoinfo:
Spanien för några år sedan. Det var min kära Adrian som tog bilden och jag ser ut som  jag gör liksom :D


Inatt jobbade jag natt på Ibis tillsammans med Pernilla. det var as kul. det var jobbigt men det var kul! kvällen började med fika, kaffe för min del och te för hennes. Sen efter det kom det 4 italienare, som jag tycker alltid är otrevliga och irriterade och det ska alltid vara ngt fel och vi tar för mycket betalt och det ena o andra, men dessa fyra män!!  vilka snälla männsikor, skämtsamma och allmänt trevliga. städ hade inte städat ett rum men det stog i datan att det var städat så vi skickade upp dom till det rummet. Jag blev rädd när det ringde och italienaren sa att deras rum var stökigt, men han var glad! så det var kul.. Och sen kom skottarna o det var hysteriskt! dom pussades o kramades o tog kort på mig o pernilla :) o inatt igen, jag längtar samtidigt som jag är rädd eftersom jag blir så trött :D

Maria, Lina o Kajsa är här, ska gå o va social det allra sista innan jag ska åka till stan. ;)

"Ibland när jag säger det jag tänker så märker jag att jag inte alltid tycker så"

/D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback