okej, förlåt..

det har inte blivit mkt skriva av, det var inte riktigt min plan att det skulle ta så lång tid men ibland orkar man bara inte.. har inte haft mkt att göra, det är inte det.. utan orken är bara borta, + att det kan ha o göra med att jag har hittat tillbaka till min gamla flamma, spela.se, det är hemskt så jag spelar.. sen är det ju sims också! jag är helt besatt, som tidigare nämnt har jag fått maria att bli besatt också, (6) ondska..

sen har jag läst en tjejs blogg där hon nämnde en hemsida där man får göra om sig om man skickar in ett kort, det har jag gjort nu massor..

 där är jag efter min makeover. innan (den bjuder jag på ;P)

Vad händer i helgen då? jo det ska jag berätta, jag ska till stockholm med Linda, det ska bli kul som fan. Hon har lämnat singelklubben och hittat en markus.. fan ta henne :P så hon o jag, markus med kusin ska dra upp o mysa lite och sova på hotell, man blir väl bjuden då :D det gillar vi :D ska ringa till ibis imorgon o kolla om jag kan byta dag från lördag till fredag, annars blir det inget. då blir jag ledsen som fan :( eller besviken snarare..

Förvrigt har jag fått tagit över tio fiskar och ett fint litet akvarium igår.. jag o min sambo gjorde rent idag och nu fullkomligt lyser det om det.. fiint..

sen var ju faktiskt sofie hemma hos mig i tystberga idag, hon älska bosse! :D han älska henne också.
Och jag älskar ju henne med, lilla gumman liksom <3

"Den som ruvar på hämd håller sina sår öppna."

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback