Film maraton och utbrändhet.

Ja jag har har haft film maraton. nu när jag bor ensam så kollar jag inte alls på film men nu så var jag o hläsa på min vän Malin och då kolla vi på:
"You dont mess with Zohan" - Jag älskar att den är så dålig. så överdriven humor och helt galen, den var bra. men det krävs en viss humor för den. perfekt för en trött dag.
"What happens in Vegas" - Även den var mycket bra. Den hade mycket roliga saker men var även mjuk. egentligen precis som alla kärlekskomedier unde den genren, men jag gillar dom och jag skäms inte. :D

Sedan åkte jag hem till Alex och då hamnade vi som vanligt framför en serie:
"Sweet relationship" - Mysig matlagningserie. är inte färdig än men ska ta tag i det så fort jag kan :P den är bra. Jag gillar den, allt är bra utom att dom ska prata så himla länge om en händelse som var hemsk för dom i deras liv. det är lite jobbigt.

Sen åkte jag hem till pappa och kollade på film även där, med sofie och frida, det blev:
"Get smart" - Jag älskar den! den är bra, humoristisk och även en bra handling. Den rekomenderar jag för dom som inte sett den. ;)

när dom åkt hem kollade jag på:
"Mutant chronicles" - Vilket skit! det är väl inte möjligt? det var bara blod och blod och ännu mer blod. Se ej om inte nyfikna på varför jag hatar den för fy fan.

Sedan innan detta maraton såg jag o alex även:
"Ice princess" - Jag vet inte vad jag ska säga. den är inte dålig, nej. men inte så himla bra heller. ingen jag rekomenderar men den är liksom riktig medelmåttig.

OBS: Alla dessa filmer såg inte på samma dag. OBS.

utbrändheten är väl att jobba hela helgen med jobbiga tider för att sedan börja skolan i en hel vecka till och där veta att man ska göra såsåsåsåsååsås mycket. jag blir stressad och får ont i magen. jag är trött och stressad och får inget gjort pga kombinationen.
ett annat symptom på utbrändhet är att mitt humör och min depression kommer tillbaka. jag vill vara ensam alltjämt. helst inlåst i ett rum utan människor omkrign mig. och inte göra något alls än att existera. jag orkar inte gå i skolan. men måste, sista året, blablabla. jag vet att det är sista året men jag är trött och orkar inte. men om lärarna slutar o ge oss uppgift på uppgift och tar en sak i taget så blir det lite enklare.
En varning: Om jag blir arg för inget, ta inte åt er. Alla som betyder ngt vet hur jag är och ni vet att ni inte ska ta åt er. så, nu vet alla för jag har varnat. nu är det upp till er.

"Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker efter."


/D





Kommentarer
Postat av: Maria

love you anyway!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback