......

Jag undrar vad jag har kommit in i för period, nu är det bara massa punkter som gäller, efter varje mening så kommer det alltid 3-4 punkter, varför?
Har det lite med karaktär att göra? att man inte kan avsluta affären liksom? hm...


Gud vad jag var olycklig.. det var på tjurfäktningen och jag mådde piss. Plus att jag hatar att vara med på kort och annika är en kortnarkoman. Fan under loppet av tre veckor togs ca 500 bilder och av dom 500 var det 150 på bara annika ;)
här tvinga dom mig i allafall att vara med.

Igår jobbade jag kväll med annelie och det var as kul! vi hade det mysigt och så, sen helt plötsligt slog det till o fan vad folk det kom. dom var överallt. :D nice som fan. sen gick jag och lade mig i rum 231. fan vilka sköna sängar och sängkläder dom har. skulle kunna bo där fan! var så skönt att jag försov mig imorse och missade mötet med Linn och Catharina. Fuck! men sen kom mommo o hämta mig, med bosse så åkte vi till vetrinären och vaccinerade honom för att imorgon kommer Bellman<3! vi ska hämta  honom imorgon bitti och jag längtar ihjäl mig. :D
sen kom jag hem och la mig i soffan, sen kom maria ner och hjälpte mig med kattens klor. vi klippte dom. sen gick hon och jag kolla lite mer på tv. Sen kom ella och skvallra lite över en kopp. sen kolla vi på bonde söker fru och sen gick hon och jag kolla på greys anatomy. fy fan vad jag mår dåligt!
Jag älskar dig <3

Och nu sitter jag här, patetiska människa som sätter in bilder på skådespelar och mår dåligt. fy fan vad gjorde pappa för fel?

Måste ge Alex lite cred för hon fixa min blogg sida, men bara så du vet är den inte färdig än :P det ska bli mer, mäktigare och bara liksom wow!!
Dessutom ska hon ha en eloge för att hon tar på sig alla saker jag slänger på henne, även fast hon har massor med skolan, nu ska hon lära sig två låtar åt mig, en på gitarr och en på piano vilket är schysst som fan! :D

Kaffestatus: tre koppar svart.. och inget mer, mina vänner.. krisen är över!(o där är punkterna igen :/ )

Soy una chica patetico pero, vale, yo lo se. Pero sin ti, no hay vida, no puedo vivir sin ti. no puedo respirar. te quiero amor hasta el fin.

/D
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

indeed, så jag offrar mig för dig.



jag vill ändra bakgrunden igen. föreslår att du glor igenom
deviantart.com, den sidan har bäst bakgrunder. Den skar sig nyss, märkte jag. Sämst att jag inte märkte det sist. Men vad kan jag säga, det var söndag och jag hade fått i mig godis.



Bellmaaaan. Shit vad jag vill träffa honom.

2008-10-16 @ 16:01:11
URL: http://egoistikku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback