Döpningscermoni,

Jag och Maria döpte fiskarna igår, vi har elva stycken och dem fick heta:

- Golden
- Leo
- Gil
- Manne
- Negro
- Erik
- Lady (red)
- 2 st doris (man ser ingen skillnad)
- Hajmat
- Giant

Sen har bosse haft en sån där dag då han har varit så jävla söt, ni vet sådär mysig och gosig. sen är han ju inte mer än vad han är. Har rivit mig över hela kroppen och sprungit runt. men just nu och innan det var han så söt. och nu är an söt igen..

Malin skulle komma men hon ändrade sig, för hon var tvungen att plugga. :( jag ska åka in till henne en snabbis senare tror jag.. fast troligvis inte eftersom jag fick veta att jag ska jobba tidigt imorgon bitti och jag kan inte åka in o träffa han idag. fuck..

o just nu är jag rädd för maria kommer hem och jag har inte orkat städa.. men jag ska bädda sängen nu o sen diska snabbt, hihi lord have mercy ;)

Ikväll kommer i alla fall Lina ner med familjen, jag ska mysa med den lille och dricka sorg kaffe :P

"Om man förlorar allt, är det slutet eller en början?"

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback