Alex och min konversation

och den är viktig, för jag framstod som briljant :)

Fräkën Gögmän - DaniellaGogman.blogg.se säger:

vad är surrealistisk?

Fräkën Gögmän - DaniellaGogman.blogg.se säger:

overkligt?

Cereal Killer säger:

yes.

Cereal Killer säger:

ungefär som i en dröm

Fräkën Gögmän - DaniellaGogman.blogg.se säger:

braj

Cereal Killer säger:

där vadsomhelst kan hända

Fräkën Gögmän - DaniellaGogman.blogg.se säger:

intressant

Fräkën Gögmän - DaniellaGogman.blogg.se säger:

så livet är lite surrealistiskt

Cereal Killer säger:

vetu.

Cereal Killer säger:

jag erkänner att jag inte direkt har ansett dig vara den mest akademiskt utstående människan

Cereal Killer säger:

men ibland säger du väldigt briljanta saker

Cereal Killer säger:

ja, danni. livet är väldigt surrealistiskt.

Fräkën Gögmän - DaniellaGogman.blogg.se säger:

haha vad menar du?

Cereal Killer säger:

du säger smarta saker.

Cereal Killer säger:

punkt slut.

Cereal Killer säger:

you have your moments.

Fräkën Gögmän - DaniellaGogman.blogg.se säger:

haha tack

Fräkën Gögmän - DaniellaGogman.blogg.se säger:

jag förstår bara inte briljansen

Cereal Killer säger:

you'll get it someday, young jedi


När jag får sånna komentarer lyser det upp hela min dag. Tack Alex

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback