With the grace of miss america

Look at her, standing there with her hands hanging down. the spotlights are shining at her
and she is smiling. A big fake smile. the people are screaming and throwing roses. im the only
one, im the one that they are looking at. I'm better then the rest. I won.
Im miss America.


Känslan att vara nummer ett. Att vinna något så stort som en skönhtestävling. Jag föredrar tävlingar då man är smart eller visar upp en riktigt talang istället för att bleka håret och sminka sig mest. Intellektuellt = 0.

Jag sitter här med mitt stilla sinne och kollar på "byrackorna" i skolan, och funderar. Jag ska träffa alex idag och vi ska  plugga lite. nu är det ju så att hon gjort den uppgiften så hon kan ge mig all hjälp jag vill ha! Livet är underbart!


Mina babes <3


Jag och Nath <3 Inte speciellt snygg på just denna bild men va fan ;)

"Män bygger broar och lägger järnvägar över öknar, och ändå kan de framgångsrikt hävda att konsten att sy i en knapp överstiger deras förmåga."

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback