Skönsång, Nudlar och lite för sent för att vända.

Åkte hem med halv fyra bussen och kom hem till min fruktansvärt kalla lägenhet och insåg att: "jorå, man ska inte klaga på småsaker." Satt nämligen med min goda vän Lina och bara satt. som vanligt, jag tror att hon håller på att avvänja mig från mitt beronde, Ally McBeal.I alla fall, då insåg jag att livet är ganska intressant och när jag blir gammal kommer detta vara det bästa av mitt liv, den bästa biten av mitt liv. sant?
Sen kom vi in på sånger igen. och vi sjöng som aldrig förr. jo en gång förut, haha. den kvällen var tok;)
Efter lång tid kom även Foban och vi åt nudlar och prata lite. Kom in på irritations objekt och fan blir irriterad bara jag tänker på det. Men nu i alla fall äre bra. :D väntar på kvällen då det blir lite favorit i repris, som så många gången förr. När Foban kom tog hon med sig lite nudlar, eller ja, mycket nudlar och saft, hon vet att jag älskar hennes saft! så åt vi och prata på.. :D
Sen gick dom hem vid halv tolv och då passa jag på och kolla på Ally och sedan duscha och sedan sova. det var bra.

kom till skolan och gick till klassrummet,
dagens uppdelning - Nath, Sofie och Adell.
                                       Danni, Sarah, Sarah A.         Lahti med båda parterna.

Minns i ettan, då alla var med alla och vi var så glada och skrattade hela tiden. och busade med varandra, sommarfikat på Kaffehus. Det var så bra.. Nu är vi vänner ja, men uppdelade och inte alls samma sammanhållning. det känns så jävla skit när man ser hur vissa går och hur det delas upp. Jag vet att det är oundvikligt men jag vill samtidigt bara skrika på alla, (inklusive mig själv) att vi bara ska ha kul igen och göra saker ihop. vi behöver liksom en gruppaktivitet som kan föra oss närmare varann igen. Åka till nå ställe, eller en mysfest hos någon.. grilla till sommaren, picnic med varm choklad, vintern? jag vet inte.. men det är nödvändigt. så, om jag nu skulle planera allt in i  minsta detalj, alla skulle ändå inte komma.. och det är fan irriterande. för jag vet att det skulle sluta med att det är jag och en max två till. Fan vad jag drar förhastade slutsatser men åhh i alla fall..


Lite gamla bilder.. Fan vad mysigt..


Nu kommer en våg av stress igen. jag vet att det på något sätt är mitt eget fel men jag orkar inte plugga. men jag måste. Jag har lite grejer jag måste göra och jag ska göra det!! ska verkligen!! men inte just nu. :)

"Ögonen ser saker klarare i en dröm än de föreställer sig vakna."

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback