Sex and the city, skånsk snuskfilm och sedan fika.

Igår kom jag hem och kollade på sex and the city hela kvällen. det jobbiga är att jag har sett denna säsong, den sista. Jag såg den när jag var i skottland, men nu har jag glömt lite av vad somn hänt. Minns bara några delar. Så nu måste jag gå igenom det igen vilket är mycket irriterande. Men eftersom jag är en princip person så måste jag se hela serien innan jag kan avsluta genom attg se filmen. jag är sån, dont hate me. men nu är det bara en skiva kvar så, ehum .. Fett!

Just nu sitter jag i S4 i skolan och kollar på film. jag vet inte om man kan kalla det skånsk snuskfilm men det är en skåning som pratar och det är hjärnan, och den är lite snuskig. :P Jag sitter här i skolan och har ansvarsfullalkoholhantering och det är väl, eh, trevligt.. men denna film suger mig hårt i arslet. rent utsagt. Tack och lov för att vi har fått bärbara i skolan. Det är underbart. Så här sitter jag på min lektion och skriver blogg. Livet är ljuvligt ibland :)

Fika, skulle fikat med sofie och sarah men sofie var dubbel bokad så det blir nog kanske bara jag och sarah. sen ska jag hem till Ann och fika lite till. sen ska jag hem och skriva lite praktikblogg och kanske lite annat hotell arbete och sen ska jag nog börja kolla på Ally. För hör och häpna, det blev klart igår natt. så nu kör jag :D

Ring och Boka till mitt och Malins och Nathalies Projektarbete.
0736972237 - det går bra att ringa Mån - fre mellan 15.00 - 18.00. Ring så fort ni kan!!

Dagens filmtips:

Mycket bra film och den är känslig och den är bra och brutal och smart och åhh, jag älskar den och fan vad bra!
se'n :D

Sarah Andersson Masserar mig med kärlek! Jag älskar det!! ;) Lycklig idag!

"Vi kan inte utföra stordåd. Endast små saker med stor kärlek"

/D

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, jag gjorde precis likadant!

Kollade igenom hela serien innan jag såg filmen.

För mig tog det typ 3 veckor ^^,

2008-11-14 @ 08:08:01
Postat av: Moa

Haha, jag gjorde precis likadant!

Kollade igenom hela serien innan jag såg filmen.

För mig tog det typ 3 veckor ^^,

2008-11-14 @ 08:08:16
Postat av: Moa

Haha, jag gjorde precis likadant!

Kollade igenom hela serien innan jag såg filmen.

För mig tog det typ 3 veckor ^^,

2008-11-14 @ 08:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback