Ont i nacken, hopp och den eviga väntan.

I fredags var jag hemma hos min moster och drack lite, det var tjejfest så det blev mat och vin. Bara det att mitt i allt tvingas jag och Robin iväg till stockholm för att hämta någon Anders. Skit irriterad satte jag mig i bilen och så åkte vi. Vid vagnhärad stannade vi och prata lite, sen skojja vi som fan och fortsatte vår färd mot centralstationen. Vid järna stannade vi vid en statoilmack och han köpte lite förfriskning. Och överraskade mig med choklad, mysig kille det där ;) Han vet. haha Sen i alla fall kom vi fram, mycket smärtfritt, till centralen och plockade upp anders. Det kom som en chock när Anders, 21 år, kliver in i bilen. jag förväntade mig en 40 åring med tråkig personlighet, men det var det alltså inte, han var ung och trevlig. När vi i alla fall kom fram till nyköping släppte vi honom där han bor och åkte tillbaka till moster där tanterna hade blivit fulla som svin och stog och skrek i singstarmikrofonerna. det var hemskt. haha jag vann i alla fall över alla, rocka mig men ha inte för höga förväntningar liksom ;) Gick upp och lade mig skapligt för jag var trött och kände mig dålig.Tänkte att nu har jag druckit för mycket, fast jag inte druckit alls nästan, skumt.
Ett litet inlägg är att jag sov i Jennys rum som alltid är as varmt.
När jag vakna på morgonen efter så hade jag ont i huvet, ögonen, lederna, nacken och halsen. Så jag sov och sov. Sen åkte jag hem och lade mig under alla täcken som finns. Jag frös ihjäl och hitta inte mina mysbyxor, jag blev frustrerad och arg. När jag låg där i min säng, som kändes som min dödsbädd, så fick jag ett sms av Lina: "ska jag köpa treo och komma över med?" Det räddade min dag, för när jag tar treo blir jag alltid piggare, så jag tog treon och sen kolla jag på Allymcbeal, sen gick jag och mamma upp till lina och kolla i hennes stora garderob. Och vi hitta saker som vi låna. Sen hade Leon en sån där jätte bra dag, han sprang runt och busade med mig, annars brukar han vara ganska rädd för mig ;) haha fy fan.. sen så när vi skulle gå sprang han mot lina med putande läppar, men det var bara det att han var inte ute efter lina utan efter mamma och pussade henne på munnen, sen samma sak med mig. Sen kom Lina och skulle säga hej då, då titta han på henne och sprang iväg och ropade hej då mamma. haha ingen puss där inte :D stackars lilla lina. Sen luta han sig ut för fönstret och skrattade hysteriskt när vi gick där nere. Fattar ni så söt han är! Gick hem till maria och prata lite och sen åkte vi till stan och satte oss med varsin öl, eller lina tog en cider. Snacka lite, sen kom maria och jasse. och till sist kom, fullast av alla, stina! haha fy fan. Det blev lite dans och lite prat. Sen åkte vi hem.

Idag, vaknade skapligt. fortfarande med världens nackvärk. det gör verkligen as ont. aja, klaga inte gogman. Sen så kolla jag på tv och efter det sov jag ett tag till, sen dataspel. Favorit i repris liksom, nu är jag igång igen.
Och nu för tillfället sitter jag här och skriver blogg, som så många gånger förut, lyssnar på Flickan och kråkan, varav mina vackra ord, som så många gånger förut. Japp, snart ska jag gå till byggdegården och fotograferas med Carlos, vi ska ju vara med i revyn så nu är det bilder för affischen. Det ska bli intressant, det är väl antagligen liknande musikalen som vi hade på ramdalen och brevik. Det var förresten så kul! saknar att ha det, musikal alltså, därför kan detta bli roligt!


Nu har jag varit på "mötet" och fick veta att han trodde jag hette Paulina, inte direkt en bra början men va fan :D jag tror det blir roligt, jag ska vara med i 2 sketcher tror jag att det var, men vilka tänker jag inte säga för att ni måste komma och kolla på mig :D Sen åkte vi hem till mig, jag och maria och så kom lina, då blev det lite kaffe och prat. Nu är jag ensam och ska kolla lite på sex and the city.

Låt tips: Toto - Africa

Land: Rumänien
Även känt som: Transylvanien
Djur: Fladdermöss
Vanligaste namn: Dracula
Dryck: "Rödvin"
Mat: Blodpudding
Grannland: Ukraina (Tjernobyl(förklarar en del)) <-- En parentes i parentesen?
sysselsättning: En liten visit på greve draculas slott kanske
Hur roar man sig: Gör som tant Gigi, gå på jakt.


Jag har hopp igen. jag vet inte, ur en miserabel synvinkel är det ganska kört. Men om man då ska jämföra hur illa andra har det när det kommer till samma sak som jag så kan jag stolt kunna säga att jag har hopp.

Ni vet alla vad den eviga väntan innebär, det är olika för alla personer så därför är jag hemlig nog att inte skriva något om det för som sagt har alla en evig väntan. Men mina väntande vänner, snart är det nog över! ;)

Och dagens citat är faktiskt ett latinskt ordspråk:
"Droppen urholkar stenen."

/D

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha kul att du tog med Rumänien XD

2008-11-24 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback