Nostalgi

Idag på luchen satt Erika och berättade om sin Tobbe och vad han sagt igår kväll innan han gick och lade sig. Han hade varit med en kompis och ätit. Då hade Erika frågat vad det var för något han ätit, och han svarade:
"Kycklingfile, klyftpotatis, morötter som smakade sött och sån där halsterpacka."
erika svarar:
halsterpacka? vad sa du?
han: ja halsterpacka.
erika: nej tobbe, Palsternacka.
Dagens skrattanfall!!
Som leder mig till én annan sak,
Dagensord: halsterpacka.


Idag i trapphuset på väg upp till skolan igen från lunchen, då hände det. Jag och Erika gick o nynna och sen så kom det jag fruktat så länge. Ett minne från forna dagar, en symfoni från det förflutna. Jag trodde jag glömt det men allt eftersom tiden gick så insåg jag mer och mer att det var alldeles för sent. Jag visste och jag var rädd. Jag tror ni också kommer veta och förfaras för det hemska och sorgliga som detta medför. Och med stor sorg sätter jag in denna länk.
Ni kommer förstå.

http://www.youtube.com/watch?v=0kZhOiXQ8fE&feature=related

Jag vet inte vad jag ska säga, det bara sårar mig så mycket att jag fortfarande minns det som om det var igår. Alla färger, alla äventyr men framför allt vänskapn och kärleken. Jag vill också vara med i den världen, i det äventyret!


Starlight, sweetheart, melody, brighteyes, patch och clover.
bonbon bakar underbart. Skynda er nu är det dags!

Det var tider det.

Jag försöker få Nath att skriva lite mer blogg, lite mer roliga bloggar. hon skriver så kort och det tar 3 sekunder att läsa igenom den. Så denna rad är en liten uppmaning till alla bloggare som skriver korta och tråkiga inlägg. om jag gör det, säg till.. så ska jag ändra det så gott det går. Men jag kan inte ändra något jag inte vet om. :D
Naallie.blogg.se

"Sann kärlek kan inte döljas."

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback