fika, möte, mys, film och sömn.

(Under dagen så ringde jag till slakthuset angående ljud och ljus. då sa dom till mig att jag skulle ringa på eftermiddagen)
Efter skolan gick jag och Nathalie till Huldas och fikade. då kom jag på att visst fan, jag skulle ju ringa till slakthuset, så jag gjorde det. och när jag kom fram koplade dom mig till en man som heter jonas sundström. så jag ringer. och så pratar jag med denne herr sundström. när vi la på efter, nu ska vi se, tio minuter tror jag så ser jag hur nathalie sitter och kollar mot mig och ler. jag fattar inte..
sen säger hon "ska jag berätta en rolig sak?" och jag svarar "jaha okej".. då visa det sig att denne människa jag pratade med faktiskt satt på cafet som vi var på, bakom mig!! tack så mycket! - fan.

sen gick vi till mötet och satt där och planerade lite och fick lite bekräftat och vad dom tykte vi skulle ändra på.
Välgörenhetsevenemangen till röda korset går bra just nu. det gör det. ska passa på att säga att ni kan ringa och boka biljett hos nathalie och eventuellt skicka ett mail till mig så skriver jag upp er på bokningslistan så är ni med. sen måste ni betala 60 kr i dörren. Passa på.

åkte hem, satt på bussen när mp3 dog och jag hatar verkligen när det händer. men i alla fall så satt jag där och planerade hur resten av min kväll skulle se ut. kom fram till.
- mysbyxor.
- Av med BH
- Ge katterna lite hårdingar.
- göra rent kattlåda.
- sopa
- förbereda gott
- film
- sömn
det var min plan.  Så lyder herrens ord, Danni vi tackar dig.
när jag kom hem så utfördes planen med perfektion. 
det blev:

mycket bra, mycket sorglig.
sen till det blev det lite nachos och guacamole :D choklad mumma..
sen sov jag men väcktes av mina onda änglar.. om o om igen!
vilket resulterar i en mycket trött och utmattad Danni. Inatt får dom sova utanför!

"tiden är ingenting"

/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback