Arg och glad

Igår var jag på skolan och hade servering. Vi fick inte göra speciellt mycket vilket kändes irriterande och surt eftersom jag kunde åkt hem och gjort roliga saker. eller städat. fan vad trött jag blir.
dessutom fick jag världens utskällning och blev totalt bortgjort inför alla endast för jag sa att hon kunde sagt till innan att vi skulle ta med oss papper och penna. nej då var jag otrevlig och arrogant och tog ner stämmningen och skulle få gå från klassrummet och allt va fan det nu var. jag ska säga er att man gör inte så mot mig. men jag har lärt mig att kontrollera min ilska, tur för henne! annars hade jag attackerat henne. jag hade slagit sönder henne och skrikit på henne. men jag var lugn, mycket lugn. fast hade hon sagt en sak till hade jag kastat stolen på henne, jag var fan på väg, tur att hon sluta precis då hon sluta. o jävlar vad jag var duktig! stolt efteråt, fast jag ångrade lite att jag inte svarade mer än vad jag gjorde, jag svalde det hela tiden. och så precis efter attacken så gick jag iväg för att lugna mig. då skvallrade jag också. (6)
när jag sedan kom tillbaka fick vi uppgifter som vi skulle göra och det var att vika upp servetter. MEN det var bara det att det funka inte, så istället för att skratta och försöka igen så blev jag galen och kasta iväg skiten och gick. o allt det beror på att den där jävla fittläraren hora sig. så när jag gick hörde man små klackskor följa efter och det var lahtila, min älskade <3
När vi kom tillbaka så hände ingen speciellt. sen blev jag på lite bättre humör och det lugnade sig fort. sen kom irritationen igen när läraren tvingar oss att vara kvar så vi missar bussen och sen säger kl 8 att vi får gå när nästa buss går halv tio! brinn i helvetet. så vi gick ner och platta håret och myste lite och sen åkte vi. sofie hade moppe bilen så vi svängde förbi donken och hon köpte lite mat. sen åkte vi till bussterminalen och väntad på att våran buss skulle gå, då kom det (ursäkta) tre negrer och börja gapa på oss. o vi gapa tillbaka och det var as kul! när vi sedan satt på bussen så muppa vi oss mot dom och sen muppa vi oss som fan: "stick från stan, stick från stan din jävel" och "wupp med händerna" . det var kul.
sen så fick jag en kommentar i mitt senaste blogg inlägg av en tjej som ville att vi skulle rimma till hennes kompis födelsedag, så vi snodde ihop lite som jag ska skicka till henne idag. det var mysigt. sen decka  vi. totalt bara dog.

Vaknade upp imorse och fixa oss, åkte till skolan, åt lunch(o den va inte så god) och gick på lektion. fick veta att jag fick vg. och nath fick mvg. som vanligt!!!!! :@

nu ska vi snart till mässen och ha möte med helene. halv fyra bussen hem och mys med lina och maria.
sen ikväll blire BJ!!!! jag har längtat så länge nu! Kajsa och Ella, det är vi. men det som är jobbigt är att ella kanske inte kan följa med, och det är frustrerande.! hon måste med, annars äre inte samma sak!


"Skolfotodagen 2008, hotell. Sofie Brandt, Nathalie Rydberg och Daniella Gogman."

"Pengar kan inte köpa dig vänner, men de gör dina fiender betydligt hövligare."

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback