Ansvarsfull alkoholhantering

Nu har vi ansvarsfull alkoholhantering. Vi sitter här på stenky och lyssnar på genomgång om hur vi tycker att det är med alkohol och hur vi ska hantera allt det där. jag blir så sugen på att supa, gaaaah! nerrå, skämta.
ehum. intressant kurs detta, det ska bli kul att ha det som merit o erfarenhet att kunna lite mer om detta. känns lite snobbigt att vi ska ha detta i alla fall.



Jag är med i grupp 2 och det finns väl bara en sak man kan säga:
1an förlora
2an vann

nu ska vi diskutera lite. orkar inte, haha fan!

Planer för idag:
Skola
fika
möte
hem o städa
lina
sova

Nedräkning - 4 dagar :)
"Ha-ha-ha- ha den äran"

måste bara säga att igår satt jag o Lina och myste och kom på elaka saker som vi ska göra mot Maria :D
Vi satte in henne i en kontakt annons på blocket. hahah
sen satt vi å nynna på den underbara melodin från radiotjänst. Den är så rolig och jag älskar den.
http://www.youtube.com/watch?v=S8GozsQ5iGE ;)
check it out :P


/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback