Livets jävla påse skit till mig liksom!!

Spindelattack: hade en spindel på besök i min säng, inte speciellt mysigt.. den var beige! jag mår så deppigt på grund av det.. jag tycker att jag ser spindlar..sög in den spindeln i damsugaren under mkt virr på handen alltså. sen slappnade jag av tills jag såg att hålet på munstyckeröret var öppet, då inbillade jag mig massa saker och fick panik.. jag sov nästan inget den natten, fy fan vad dåligt jag mådde.

Onsdag: Vakna på bra humör, tipptopp ba.
men så åker jag mot nyköping från tystberga på moppen. sen efter en 25 minuter av åkande så stannar
mopeden mitt ute i ingenting och jag inser att det är bensin stopp, tjugo minuter kvar till jag börjar på praktiken. jag var stressad, och mitt ute i ingenting. Bussen åkte förbi typ 2 sekunder innan moppen torska, vilket resultera med väntande på buss. men nej, det fanns ingen lista på busstider så det var jävligt gay.. Och pricken på det jävla iet, inga batterier på mobilen. var tvungen att lifta. det hatar jag! det värsta jag vet är att lifta.. men så jag körde ut fingret och ingen stannade så jag gav upöp. men sen kom et en man i sin bil som en gång kört förbi mig men som sen antagligen fick dåligt samvete(tack o lov) så jag fick åka in med honom den sista biten, men det var stelt som fan! :D fy fan vad panik.
sen efter praktiken så gick jag till bussen och åkte å hämta moppen, då klev jag av bussen,
1-2-3 så började det regna olch jag fick åka hem i regn. till oxelösund!!!

åkte in till nyköping i regnet på  moppen. Allt var bra, sen kom kvällen och någon försöker stjäla moppen och nuär den jätte trasig. så pappa ringer försäkringsbolaget och får reda på att jag inte har den typ av försäkring så jag får laga den själv. Så jag ringer morfar(som alltid lagar min moppe) och han säger att jag ska ta moppen från brankärr, där den är nu och rulla den till bilverkstaden, som i sin tur ligger på öster, vid skolan om jag förstog honom rätt. Bra då 500kg moped som jag ska dra igenom stan. tack för hjälpen gubbjävel!
 
Sen har svikit mig själv också, men det är inte det värsta. det värsta är att jag njuter av det och bryr  mig inte ett skit om det.. jag vill gärna leva och jag skiter i allt som handlar om annat.

Alexandra ma sista - ya know wha'we need to do ma nigga

/ D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback