Fredag Med Sarah!

Igår var jag hos Sarge och kollade på Buffy, det är underhemskt om ni kan fatta min kombination av ord! Alltså, Hon dödar honom liksom!! Men jag vet att det blir alltid bra någon gång men va fan! Jag och Sarge mår inte bra och vi kom även fram till att våran framtid inte ser ljus ut :D Det kommer att bli hemskt men vi kommer nog klara det, hoppas jag. Ensamna i ett villa område eller vad säger du? :D Hahaha

Idag fyller lille skit år och jag ska dit o äta tårta, jag har köpt ett par kallingar och lite godis till'n. :D Han blir nog glad! Grattis snutte <3

NI BEHÖVER INTE FRÅGA OM RÅD OM NI INTE TÄNKT FÖLJA DOM I ALLA FALL. TACK

Nu har jag massa svenska barnfilmslåtar på min dator tack vare Alex, den lilla rackaren! Var hos henne förresten, vi kolla på Förtrollad och August Rush, Vilka grejer asså, fy fan vad bra! :D Vi ska kolla ¨på två bebisar imorgon, men hon kan inte ta ngn men jag ska övertala mamma, för annars måste det bli avlivning och jag vet hur hemskt det är. På tal om det(konstig påtalomaremenmen) igår träffa jag världens sötaste lille schäfervalp som kanske måste ges bort, Pappa !!!!!! :'(  Han var så sööt asså helt sjukt, då kom jag tänka på Zorro, lille jävel vad jag saknar dig, det är så homo att du inte är här men vad ska jag göra då? det är som det är..

hmm, mer nytt? Jo juste, nu är det jag som bestämmer och du får krypa. Jag har makten liksom. Känns så jävla bra!! haha din skit du är tönt.

Saknar Erika <3 Jävla skit också.. :D <3

// Danniimage7
                                                                            Sarge din sjuka jävla sexighet <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

I just love you

2008-05-11 @ 18:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback