Alloveragain

motherfuckingfuckersfuck alltså, men jag kommer igenom det..
har gjort det alla andra gånger, och ändå tror jag att det blir annorlunda men nej
skit i det då! :/

Jag är för övrigt glad över att jag ska övertala pappa att få ett piano gratis,
det är inte lätt men fan också! jag måste och vill verkligen för jag måste lära mig!
Så pappa för fan, va lite hygglo!

Saknar tjejerna, snart så träffas vi igen och då ska vi bli lite osams :) saknar inte
att bråka med er men vi vet alla att det kommer hända, så jag är förberedd! Jag tänker
ändra taktik helt. Jag tänker försöka med att vara as ärlig och se vad som händer. Och så
ska jag vara glad också, jag ska kontrollera min ilska och låta den gå ut över den som förtjänar det
och inte över alla andra. vet att jag är stor del till massa bråk men nu ska jag verkligen försöka.
Håller tummarna för mig och för att det inte ska vara som det var när vi åkte till praktik,! Men om så är fallet så
är det snart lov och det är ju skönt! hehe Älskar er tjejer <3

KLIPPT MIG, NÖÖÖJD! KLIPPT OCH SKURET IS THE SHIT SOM FAN<3<3 Pernilla är den bästa
frisören som finns !

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback