Hola Todos!

Nu ar jag i spanien, ingen bryr sig men sa ar det, jag kan inte skriva dom 3 sista bokstaverna i alfabetet vilket gor mig aningen frustrerad men troligtvis sa fattar ni i alla fall.
Kom igar, det var en inte alls rolig resa hit men nu ar jag har. Sov lange idag och direkt efter gick vi till stan och motte, Ninez, alejandro, pablo och diego. Handlade lite klader gjorde Alejandro och sen gick vi hem och at jag o yoly o annika. sen bar det av till stranden. gich fram och tillbaka lite dar jag o annika o sen sa gick vi o lade oss, Danni kommer pa att "nej nu ska vi bada" sa hon utmanar annika. Annika antar utmaningen och dom tar sats och kutar ner i vattnet, bra satt att doppa sig pa i alla fall! :D

Nu har jag lagat mat at oss alla, PYTT I PANNA MED EGG! kanner mig stolt.. for gud vad det ar svart att laga den maten men SUCESS. ehum, jag ska forsoka skriva lite varje dag sa ni far veta vad jag gor sa slipper jag beratta nar jag kommer hem :D haha

Puss pa er!

/D

Kommentarer
Postat av: Manna hanninen

Hahah red face ;) pytti panna av alla rätter.

Kom igen va fan. Hoppas du har det bra iaf :)

Här är det iaf inte en gnutta sol över huvudtaget

:( PUUUUSSSS <3

2008-07-21 @ 16:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback