dag4-7

vad ska man saga?
vi har varit pa stranden typ varje dag.
det finns massor av sma saker att beratta men orka det i alla fall. min roda farg har forsvunnit och nu ar jag beige i alla fall, det ar ju ganska roligt.. men annika den javeln ar pepparkaka. orka det i alla fall.. haha
katten, Ra, ar fortfarande ond och jag gar inte saker ngnstans! jag blir radd! fan!
var pa marknad idag, jag kopte ett "bh-set", trosorna ser ut som skit men jag klarar mig med bara bhn for den var skon. och ett halsband och ett skarp har jag kopt..
gick pa stan idag ocksa, det var inte sa spannande, en storgata och sa var det.. det var saklart inte hela staden men jag orkar inte ga, det ar sa fruktansvart jobbigt,
jag o annika gick upp till en liten bar o satte oss o drack lite drick, (30kr) mumma, bartendern var lite sur och han var oerfaren, tappade saker och fatta noll! haha vi forsokte forklara paraply utan ngn som helst framgang, slutade med att vi inte fick ngt.
Igar var vi pa hastshow igar i Pontevedra. det var ganska bra faktiskt.. yoly bjod och jag skulle inte frivilligt betala pengar for det men nar man blir bjuden var det helt okej, dom "dansade" och hoppade och lite sa.. men ja, hel hets bilden var ju bra. :D Jag skulle vilja kopa presenter till alla mina vanner men va fan, har inte rad. ska inte kopa till ngn.

Skulle gatt pa tjurfaktning men det fanns inte biljetter kvar, kanske lika bra.. jag vet inte om jag skulle klara av det anda men det vore en upplevelse, sist jag var har hade jag ocksa chansen att ga pa tjurfaktning men jag ville inte, men jag kollade in i mellan gallret och det rackte!

Annika ska tatuera sig, forst sa jag att hon skulle tatuera ogon, for det vore ganska coolt, hon ska ha tatueringen vid troskanten, hon ville inte ha ogon sa jag fortsatte med att komma med forslag och sa lappar, det tyckte hon om, vi fragade hur mkt det skulle kosta och han sa 50 euro, (typ 500kr) sen fraga vi hur mkt det skulle kosta i farg, da kostade det samma sak, 50 euro alltsa. da sa annika att hon ville att jag skulle pussa ett papper sa hon kunde fa mina lappar, kandes lite weird men okej, jag pussade ett papper med lappstift och det sag ut som fan, vi kom snabbt fram till att mina lappar var alldeles for stora. jag sa att vi skulle ta hennes lapparmen hon tyckte att dom var for sma, jag sa at nej dom passar nog lagom och mycket riktigt. det var en perfekt storlek. sa summerat, annika ska tatuera in sina egna lappar i rod farg pa troskanten, det tror jag pa! :D

Nu ikvall ska vi pa konsert. det ar gratis sa wtf. :D

Puss Pa Er

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback