Dag 9-10

dag 9: det var Galiciens nationaldag, (vigo ligger i en del av spanien som heter Galicien) sa allting var stangt. Jag o annika tankte att va fan, lite halv mulet, trotta. Filmdag = Yes ^^
Det blev Dracula, jag gillade den. Pa ngt konstigt satt satte den sig i hjarnan pa mig, vissa saker var sjalvklart fett homo men overlag var den bra. Annika gillade den inte men hon fattade inte sa mkt av filmen, hon tyckte den var hoppig. Om ni vill kan ni se den och sen ha en het, sexig och allra helst svettig diskution med mig om den. Ser fram emot det, grrr.
Det blev aven Tillbaka till framtiden 1. Den var mysig. men for alla som sett den, var fan tar hans andra jag vagen i slutet nar han kommer tillbaka, jag fattar inte? :D Lite daligt gjort. Men jag alskar Doc!
gick o lade oss kl ett, somnade halv tre och...

dag 10:
... vaknade tio. gick upp i en mkt seg takt, kladde sig halvt sovande, at frukost inte alls vaken. Maskara, langsamt och slarvig.. Gick ut satte sig i bilen och swiiiizz till portugal.
vi kom fram till villa nova och akte upp for ett berg med FETT utsikt ;)
akte ner, gick pa marknad, (en klanning och en troja) at mat och sen vare bara till baka till spanien igen.
pa vagen hem stannade vi i en "medeltidsby" dar vi gick runt o kolla, det var uppe i bergen och utsikten var idyllisk.
sen kom vi hem, da gick jag o annika direkt till sangen o sov 2 timmar,
nu ska man fixa sig o sen ut o dansa! Fisting the night away!

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback