Dag 8

dag 7, efter konserten sa kom vi hem, jag var pigg annika trott. sa vi kolla pa en film, annika somnade soklart men jag sag hela, fan  vilken rolig film. Den hette debajo el periscopio, jag tror om man ska oversatta den, att den heter down the periscope pa engelska. Den handlade om en man(fraiser for dom som sett den serien pa tv) som jobba inom flottan. sa en vacker dag far han en egen ubat och ett uppdrag. Han ska attackaera tva hamner och han far varldens samsta besattning och det gar fan alltsa. se den nu! haaha

Dag 8 var igar, haha tokig dag.
vakna klockan tre pa eftermiddagen, kolla ut, daligt vader, inte regn men dimma. skrev mina vykort, och sen gick vi till brevladan och skicka ivag dom.  sen utforskade vi denna del av vigo. hittade lite sma affarer. kopte ett par lila orhangen. det var mysigt.. sen kom vi hem, at, och sen fixa vi oss och drog till bussen. akte till stan och borjade varan kvall. ehum, vi letade efter dom dar javla diskoteken som vi sett sa manga ggr. vi fragade en gammal gubbe sen som kjobbade pa en lite bar, han forklarade och sen kom vi fram till diskoteken och da var dom stangda, fett irriterande, sa vi gick vidare och leta efter ngt annat stalle men det fanns inte .. sa av ilska gick vi tillbaka o sag att alla stallen typ var oppna sa vi blev infosta pa ett stalle och satte oss dar i fem minuter om ens, men det va fett med gamlingar bre sa vi gick ut darifran yaooo.. :D i alla fall. vi gick tillbaka till baren med den dar sota gubben som visade oss vagen, och drack lite.! mkt billigt! sen gick vi till en annan klubb. blev indragna pa vagen pa en annan klubb. dansa lite, sen drog vi till densista diskoteket och det var kul som fan.. orka skriva men det var roligt.. vi blev bla uppraggade av tva man pa i alla fall 35-40 bast assa ;) vi rymde fort som fan ut genom dorrarna pa ett mkt diskret satt.. haha
tog taxi hem, 50 kr, billigt som faen. kom hem, nattmacka och sang,

Nu ska jag se pa dracula (6)

/D

Kommentarer
Postat av: Naaallie

Tänkte bara kommentera så att du vet att jag är din trogne läsare. KYSS

2008-07-26 @ 21:46:09
Postat av: Hanna

Jag läser iaf varje dag :) Men funderar på att sluta för blir så JÄVLA avundsjuk! VILL OXÅ TILL SPANIEN! asshole! <3

2008-07-27 @ 11:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback