dag 2-3

ja vad finns det att saga, jag har varit pa stranden och blivit mkt rod.
men o andra sidan, kanske det roda blir till brunt en vacker dag :Dhahha hemska !

vi var pà en fest igar i stranden, det fanns karuseller och det var vell ganska hemskt,
annika och sergio akte en karusell som gick upp o ner, jag tok banga. men akte daremot en
karusell som hoppar och en som snurrar satan, jag och annika hollt pa att flyga ur sjalva sittstallet
men overlevde i alla fall,

nu ska vi i alla fall ga ut o dricka lite pa en bar, mysigt varre, ska kla mej sa man inte ser hur otrloligt
rod jag ar.

planer for kommande veckor,
1. marknad har i vigo,
2. aka till portugal.
3. kolla pa flygplan som gor volter o annat trams i luften.
4. stranden?
5. kolla upp piercing och tatueringsstallet, piercing i tungan?
6. klattra upp for ett stort berg pa en o.
7. aka till en annan o for att sola.
8. ga ut o dansa.
9. ga ut o kolla pà en hastshow, hastarna dansar och vi kollar.

an sa lange vet jag inte mer, men det blir nog lite mer. trolgtvis, mnen an sa lange ar det fett.

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback