dag 12

idag vaknade vi tidigt och akte till lidl, yes det ar sant, lidl finns aven har..
annika och jag kopte massor av godsaker och mumma...
sen akte vi hem o kolla pa den tredje back to the future och efter det var det lasning och duschning, for vi
bestamde oss for att vi skulle aka till bergen och ta lite fina bilder, sen till ett stort kopcentrum.. det var sa stort att vi inte hann se allt men lyckades anda inhandla 2 bhar och en liten present till malin, hon ska fa en sak till efter det.
sen akte vi hem vid tio och at lite, snakka i koket gjorde jag o annika, sen kom miguel och det blev heta diskutioner.

OOh glomde nastan,

yolys(hon vi bor hos) pojkvan miguel och hans son var ute och skulle spela pa lotto. XDa slog dom vad om att
miguel och sergio skulle ha mera ratt an yoly for dom visste mera om sport sa dom visste vad man skulle satsa pa, men yoly satte emot. Det som stog pa spel var rakning av ben om killarna skulle forlora. vilket dom nu faktiskt gjorde,
sa idag rakade miguel(mkt harig) av sig haret pa ben och armar, hysteriskt ruuuligt! han ar sa len nu, hehe
han sager att han fryser och kanner sig naken utan allt har, kanns som om det kan vara lite sant med tanke pa hur mkt har det var, som en stor bjorn sag han, typ som en dunjacka.

om det ar fint vader imorgon ska vi aka till en o, ons heter den. hoppas pa mkt fint vader..
vad vi ska gora dar far ni lasa om nar vi varit dar.. spannande, nu maste ni
fortsatta att lasa min blogg(6) ondska pa mkt hog niva!

Puss Pa Er

/D

Kommentarer
Postat av: Sandra

dålig på att kommentera, men vafan, du skrive rju så mycket varje gång.



KILLAR MED LENA BEN = TEH SHIT. och var han hårig innan så krävdes det. får jag nånsin en kille så ska han raka sig om han vill att JAG ska raka mig. punkt slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback