sätta ihop menyer

Vilket jävla jobb, vi är så många och alla vill att det ska vara deras förslag som ska bli det vi använder och det går inte. Jag vet inte hur vi ska göra, vi kan inte sammarbeta och det är hemskt. Sen blir jag på dåligt humör när jag är trött vilket är ett faktum för tillfället och jag orkar inte.
Menyn:
Förrätt - Skink och melonsallad
              Cesarsallad
Varmrätt - Pepparbiff m potatisgratäng och säsongens primörer 
                  Skaldjurs Paella
Dessert - Chokladbakelse m hallon parfait
                  grillade äpplen m vaniljglass och spunnetsocker
Vilken skulle ni vilja ha? ;)

Jag, Sofie, Frida sov hos Adde igår till idag, kan vara därför jag är så trött. Vi satt och pratade medan Adde laga mat åt oss, Pasta Carbonara. Sen åt vi lite och efter det blev det Sex and the city. Vi kollade på det till halv nio då det blev Simpsons och sen kom filmen, Hannibal. Den var ganska obehaglig, jag vet inte om jag tycker att den var speciellt bra men den var inte dålig heller. Det är nog i alla fall en film man måste se, jag har dock inte sett den första "när lammen tystnar" men det ska jag. och sen har jag sett röd drake men inte hannibal rising om det nu är den filmens namn.

Alla strular och fixar noll, medans vissa bara dyker upp från inget och helt plötsligt får alla uppgifter, hur är det möjligt när en människa bara dyker upp. Irriterande :@

I tisdags förresten var vi i Stockholm med hotellklassen och kollade på hotell.
Vi var på Anglais, Lydmar, Clarion Sign och Nordic Sea/Light. Det var väl ganska chill.

Denna bild får representera allt för tillfället men det finns mer. ;)
Coming right up.

"Hjärtat ska gro av drömmar, annars är hjärtat armt."

/D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggingar. Den bästa av allihopa mitt i centrum också.

Dude. Det känns som det var evigheter sen jag såg dig. I need some looove.

2008-12-11 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback