En helg, mage och skamkänslor

Denna helg (fredag) så var det ganska sjukt. Jag kan väl säga att jag inte direkt är stolt över det som hänt men gjort är gjort.
Innan vi drog in till stan så satt vi och myste, jag Maria och Adeline. så när adeline sminkade mig så kom jag på en låt, en som jag aldrig kommer glömma. Jag länkar den:
http://www.youtube.com/watch?v=NC_gkcplz_4

Sen åkte vi in till stan och gick direkt till Tellus, jag lämnar den kvällens händelser helt osagda av säkerhetsskäl.

På lördag morgon så vaknade jag med Maria på Railway, gick upp och köpte korv och cola, det var jävligt äckligt just den dagen. Sen åkte jag till Stenkulla och stog i Ica och samlade in pengar och sen gick jag till stan. Det var en hemskt lång väg men hade sällskap av sofie i telefonen så det var lugnt, mötte systrarna Ljung på storgatan så dom höll mig sällskap tills min buss gick. Vi gick in på choklad affären och jag dog! Det var så mycket som var gott och jag blev galen. Jag ska nog gå dit någon dag och köpa massa choklad och sedan avnjuta det i skenet av tända ljus och något gott att dricka.


Vi håller på med ett fiktivt hotell i skolan för vi kanske ska skicka Johan och Sarah vidare om vi får det vill säga. Så nu när vi kämpar så alla så himla ofokuserade. Jag kan inte säga att jag är det, men det är mest för att alla andra inte direkt taggar mig.
Men hoppas på det bästa.

Bak tips:
http://recept.nu/1.194532/recept.nu_redaktionen/efterratter_amp_godis/efterratter_godis/astrids_chokladkaka
Nice som fan!

Just nu så sitter jag och söker efter en jävla låt som jag tyckte om när jag var liten, en melodi snarare. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag får panik! Jag vet i alla fall att den är med i Pokemon 2 och jag kollar på youtube men fan! Den finns inte!
Så jaja, nu ska fortsätta söka, never give up.

;)

Idag är Danni irriterande säger Nathalie med mord i blicken och blod under naglarna.

Jag måste säga att jag har varit besatt av Mamma Mia ett tag nu, den är briljant, roande och helt enkelt så jävla bra! Jag kan säga att under loppet av en vecka har jag sett den 5 gånger, + youtubat låtarna om och om igen, Jag kan erkänna att jag inte kunde låtarna innan(jag vet abba, alla ska kunna, skäms på mig) men nu kan jag dom och jag älskar det!

Love it.

Jag hitta den förövrigt. Låten jag leta efter, Pokemon låten! Efter en hel dags letande så vet jag nu. Äntligen.

Mysig film förövrigt. Minns inte så mycket men nu har jag ju kollat igenom halva filmen typ på youtube och jag minns att jag älskade den filmen, kanske skulle man göra ett film tips av detta? Ja, det gör jag!
Se denne:
Pokemon 2  The power of one

Snart är green street hooligans klar! Skönt, då ska jag se den. Sen ska jag kolla på Madagaskar 2 och sen blir det desperete housewifes. Pappa har fixat det där äntligen. Kanske ett avsnitt Ugly Betty också?

Nej nu räcker det!
Over and out

Heheh Vi hade kul!

"En flagga är vackrast i motvind"

/D

Kommentarer
Postat av: maria

2008-12-09 @ 16:54:00
Postat av: maria

Jag hade iallfall jätte kul<3 ;)

2008-12-09 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback