Ännu en helg med Adeline och filmmys.

Denna helgen var jag med Adeline. Som ni säkert vet har jag varit iväg med Adeline förut,
Första gången till hennes mamma i Jönköping och andra till Hova på riddarveckan. Det är lika trevligt varje gång.
Denna gången blev det en favorit i repris, Hova, dock inte riddarveckan! Vi sov över hos en polare till henne som heter Erik. Och så träffa vi massa folk. Det var kul att dom mindes mig, jag avr ju visserligen där i sommras och det är ju inte så länge sen men i alla fall :D Jag har inga bilder än, men jag ska be adeline skicka dem så ska ni få lite smakprov på hur det var ;)
Jag kan ju säga att desto längre ner i sverige vi kom desto mer snö var det, skumt. Det är snö uppåt och neråt men inte i nyköping! jag hatar snö, ja det gör jag, men lite vit jul då?

Jag har haft två dagars filmchill och kollat på bra filmer. :D



Jag älskar den här filmen, den var så mysig och jag älskar karaktärerna och handlingen åh vad bra!
Den är definitivt värd att se!
"Bolt"



Hahah rolig och sjuk, det är allt jag kan säga ;)
"step brothers"



Ja, vad ska man säga om denna då?
en klassiker, ja visst. Den är inte så jätte rekomenderad så, men å andra sidan, ni som inte sett den borde det för den är ju som sagt en klassiker. Hon den "onda" är för övrigt lite obehaglig men det klarar man av, den är ju gammal! :D
"the hand that rocks the cradle"

Så ja, vad ska jag säga mer?
jag har varit i stan idag med sofie, emma och adde. vi har inte gjort annat än gått runt och kollat klappar. det blev en present åt Gabbe och sen var jag nog klar i alla fall. Så jag o adde åkte runt o leta efter ett nyckelskåp men det blev pärmar istället. det var väl bra!
sen körde adde hem mig till Carlos så kolla vi på film, den sög ju ganska skapligt. ;)
gick hem och satte mig här.
Imorgon är det julavslutning vilket betyder att det  är lov, vilket betyder, ledigt!! tack gode gud! ;) inte en dag till.
Idag i skolan var det Julbord, det var gott som fan! Jag älskar Hotell och restaurang skolan i nyköping alltså! ;)

Aja, off to bed.
"En sann gentleman är någon som vet hur man spelar säckpipa, men låter bli."



/D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bilden = sexighet.

Du vet exakt vilka knappar du ska trycka på du.



(Jag tror det är glasögonen. De gör att du ser ut som en affärskvinna. Skriker typ "NO BULLSHIT". Mhm.)

2008-12-19 @ 17:10:18
Postat av: maria<3

så jävla dålig va den väl inte:O ;) haha!

2008-12-22 @ 11:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback