Projektarbete.

Ni vet ibland får man bara ett snilleblixt, en superide som bara är så bra. Mycket jobb men
mycket bra. Jag o mina två kamrater har i alla fall fått det, en snilleblixt alltså. vi ska i alla fall
göra en mkt bra sak på vårat PA. men jag tänker inte avslöja det, för det är en hemlis. inga får sno den
skit bra idéen. Kul grejjer, men när tiden är inne ska alla få veta!

Eftersom jag nu fått veta om att jag kommer få en ny läsare på min blogg måste jag väl passa på att säga lite kort
att jag går på hotell och restaurang skolan, med inrikning hotell.


Känns som om min skola har gett alla elever en egen laptop som vi får ha. det är ju lite snobbigt vågar jag påstå.

Tungan är läkt men staven är alldeles för lång så jag måste köpa en ny, med vilka pengar? fan vad hemskt det är att vara ungdom, ingen inkomst, och speciellt på hotell och restaurang skolan när man har praktik hela tiden, inte en chans att jag ska kunna jobba helger eller något alls. så även detta år kommer bli ett fattigt år för mig.
eller vänta, ser jag ett ljus i slutet av tunneln? är det så att en viss dam fyller 18 och får ta sitt eget studiebidrag vare sig pappa vill det eller inte? intressant vändning. nu måste jag sitta här o smida onda planer och ondheter,

vilket jag ska göra med en film, min underbara fästman är med!
ja jag har hittat en ny efter heath, det tog tid men nu är jag i alla fall lycklig igen.
Johnny mitt allt! förra året spådde jag mig och där stod det, att vi ska gifta oss,
visst du ska vara otrogen mot mig med min kompis men du älskar fortfarande mig ;) så jag förlåter dig min älskade.

& veckans låt:
Buttercup - the temtations.
& veckans ondhet:
När Danni(jag) skrämde skiten ur ettorna och sa att det var as stora spindlar på väggen (6)
& veckans vän:
Nathalie

/ D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Älskar dig.

2008-08-28 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback