Hemma igen och back to normal

jag var med robin på dagen och vi gjorde mest ingenting. spela tv spel gjorde vi.. spelade lite harry potter och lite mario kart..
sen möttes jag o alex på busstation. kom hem till mig och åt lite.. kollade på kungfu panda, jag älskar <3
sen gick vi ner till mitt rum och kolla på Princess Bride, den var sjuk! haha jag garva som faen.
Bridge to terabithia hann vi med också, den var konstig, men den var bra när man hade sett hela men annars var den allmänt mysko, men underbar! Bitterljuv liksom. Det kom lite tårar men det kom inte lika mkt från mig som från ----. Hahah.. ;) den är i alla fall värd att se men ja, jo. se den!
Så sammanfattning:
Kungfu Panda - Älska
Princess Bride - Sjuk
Bridge to terabithia - värd men hemsk

idag såg vi Narnia prince caspian. Besvikelse men inte illa men den var inte alls lika bra som man ska tro. för mycket av allt och för lite handling på ngt konstigt vis. Se den gärna men ha inte för höga förväntningar. :/

okej, ehum nu ska jag till bobbe! Fett eller nått sånt! :D

/D

Kommentarer
Postat av: Sandra

alltså lol. värsta "jag nämner inga namn men NÅGON grät ju bara LITE hysteriskt... D:"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback