Filosofi,

Jag blir fullkomligt galen på att filosofera.
jag sitter här i en välbehövlig ensamhet, så börjar jag tänka.
tankarna leder till andra tankar och innan jag vet ordet av det sitter jag o funderar på
livets mening och växthuseffkten, kan det bli värre.
JO DET KAN ALLTID BLI VÄRRE, sorgen över att jag är ensam börjar ta över och jag börjar inse att min sanna och
enda kärlek är död. det är hemskt. såg honom ikväll och han sårade mig igen.
först kommer han där o är dryg o mystisk och elak. men sen helt plötsligt byter han skepnad
och blir en av de underbaraste.. och nu är det över. bara på tre sekunder och en kyss är det
över, :'( ÅH, Ljuva sekunder av lycka blir nerdraget i helvetet av vad det antagligen var, en spruta. Självmord.
varför är du tvungen att försvinna. jag älskade dig, älskar dig och nu ligger jag bara och gråter hela tiden.. du såra mig
men jag visste det väl antagligen, det var ett val jag gjorde, mina vänner har varnat mig för alla vet hur jag är
för dessa saker men lyssnar jag? NEJ! så här står jag med ett brustet hjärta och skriver ett blogg inlägg
om det som ett emo, läs om hur jag mår. så, ni kanske ska veta att denna lilla dikt är tillägnad min älskling, min underbara och min förlorade:

Jag vill vara en tår

Jag vill födas vid ditt öga

Jag vill färdas nerför din kind

Jag vill dö vid dina läppar
Jag vill alltid vara din.


Denna dikten är mkt dramatisk och jätte kopierad från google, ehum.
ja, vad ska jag säga nu då förutom att jag kanske ska avslöja vem denna man, denna varelse från himlen, denna onda man som har sårat mig så mkt är.. Here I go.
Heath.

Detta inlägg är tillägnat filmen 10 orsaker att hata dig. som ikväll påminde mig om hur hemskt bitterljuv kärlek är.


Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG VISSTE DET.

men det är lugnt. vi kan sörja tillsammans.

jag har i övrigt inte sett 10 orsaker att hata dig på månader. SADNESS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback