dag 20, resan hem

lämnade vigo kl 12 efter ett mkt jobbigt farväl. Fan vad jag kommer sakna Yoly <3 höll på att gråta men hindrade mig.. :S
kom fram till Madrid kl tio i 1.
gick runt å såsa lite, hitta en liten "park" utanför som vi satte oss i o sola lite, spela kort. allmänt myste. (vi var i madrid i fem timmar)
så gick till kön och ställde oss där för o vänta på att få boarda eller vad man ska säga. tio över fem skulle man få gå på. men NEJDÅ, vi fick vänta en timme i kön och sen gå på. kom fram till sverige, ingen större dramatik. kom fram bra tid även om allt var försenat.
Men!!! (det finns alltid ett men) när vi skulle ta våra väskor, så kom dom inte! ÅÅH NEJ det gjorde dom inte.. tänkte väl att bdet gick för enkelt. så vi ställde oss i en kö (igen) och väntade på få det förklarat för oss.
dom visste INTE varför det var som det var.. bara att väskorna kommer imorgon till arlanda och att vi får dom inte förrens på torsdag!!!!!! jävla helvete! och inte nog med det så ligger världens godaste macka i min resväska o blir gammal bara för att dom är dumma i huvet, jag ska äta den i alla fall. och sen har jag även världens godaste kalkon i min resväska också. som även den kanske kommer va gammal när det väl kommer fram! Vad betalar man för?

en förbannad
/D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah klockrent, en äkta danni som stoppar mat i resväskan. men kalkon? haha

2008-08-13 @ 20:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback