dag 16

var hemma och sov till tio. sen vaknade vi och sen var vi hemma och at mat. mkt god mat..
sen akte vi till stranden for forsta ggr pa mkt lange, det var skont.. vi var dar i ngr timmar men det hande inget med min farg. har troligtvis natt min brunhetspunkt nu, kan nog inte bli brunare, och jag ar inte ens brun. jag blir.... sa trott.!
efter vi varit pa stranden akte vi till Alcampo och handlade. Kopte en smirnoff och sprite. (nar vi var hemma hos Lucas berattade han om ett stalle i samil)
Nar vi kom hem skulle vi sova middag men det blev for sent sa vi fixade oss direkt for att ga ut.
kl tolv gick bussen sa vi akte ner till stan och tog ett glas hos vara gubbar och sen gick vi till plaza de estrella och discoteket som vi alltid gar till. Vi dansade och hade allmant roligt, sa kommer det fram tva killar till mig och pratar och jag orkar inte sa jag sager att jag inte pratar spanska och ar fran sverige, men annika satter igang och forstor min bluff, fan! hon borjade prata spanska med killarna och da pratade dom spanska med mig med. Orkar inte! vi dansade, jag o annika, men en av killarna va fan ihardig och dansade runt oss hela tiden, sen skulle dom ga och da sa dom att vi skulle folja med dom till ngt nyoppnat, det gjorde vi inte! haha aldrig!
sa nar dom gatt gick vi in i ett annat rum och skulle kolla om musiken var battre men nej, det var den inte. och sen kom det fram en slemmig javel som va helt acklig! hahaha da rymmde vi fort som fan till bussen for vi skulle aka till samil. sa gick vi til bussen for att vanta, ah helt hemskt for jag skulle fraga en kille som satt och vantade pa bussen nar den gick men guess what, han var dov! Pinsamt. och han var anda inte sa fulm och han var dov! stackars liten.
klev av bussen i samil och sen borjade vi ga. vi gick till kareoke stallet men det var dott, vi satt dar i fem  minuter typ ovh sen skulle vi ga vidare till ett annat stalle men vi blev stoppade pa vagen av 2 st, en kille och sen man. dom bad oss att folja med dom in i ett annat stalle, att vi skulle aka ner till centrum med dom men vi kom nyss darifran sa vi sa nej, men dom gav sig inte och da fick vi folja med dom i alla fall. fast vi akte inte till centrum utan vi gick in pa ett "salsa" stalle, det kosta egentligen 10 euro att ga in men vi gick in gratis for dom dar tva. sa vi gick in, dansa lite bachata, salsa, samba och sadar, sen rymde vi nar dom gick pa toa. da gick vi till stallet vi var pa vag till innan vi blev stoppade av dom sista, det hette public. Fattar ni hur kul det var, vi gick in dar och satte oss, vi fattade inte att diskoteket var lite langre in och att vi satte oss i typ chillbaren sa kom det fram en sot tjej och ba, vill ni ha roligt ska ni inte sitta har, kom med mig. sa vi gick med henne och kom in i en stor lokal. den var fin men det var folktomt. vi ba: Fan! men det var bra musik for en gangs skull sa vi bestamde oss for att stanna i alla fall.
sa vi dansade och dansade. Men jag lade marke till att vi var iaktagna. det var jatte jobbigt, sen till slut efter mkt om och men kom det fram tva killar. "Vi har haft koll pa er ett tag nu", nehe sager du. vi dansade med dom men slog oss snabbt fria genom att annika utmanade mig att jag inte vagade ga upp och dansa pa stangen(vid detta laget hade det kommit mkt manniskor), jag kollade pa henne och klattrade upp pa stangen! det var gaalet! sen kom annika uppmed och vi dansade och dansade.. fy fan ;)
kl halv sju pa morgonen lamnade vi Public, var fortfarande pigga men kande att nej, vi maste hem. sa vi borjade ga til bussen. Da, helvete, kom den dar killen som dansade salsa med oss. han som vi rymt fran. det var pinsamt som fan! och han erbjod skjuts hem sa vi akte med honom, han slappte av annika, mig ocksa saklart efter mycket om och men, stackars kille! ;)
kom hem, kl sju, och at och sen sov vi.. ah vilken kvall!
Puss pa denna kvall alltsa <3

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback