Dag 15

Akte till tagstationen igen och kopte tag biljetter till mig o annika,
vi ska till Alicante.
Nej, skojjja! :D kopte daremot tagbiljetter till Candi, sa hon kan komma hem till zamora. gick till Valor( typ en chokladfabrik som har lite cafen har o var), mumma.. at choklad glass.! efterdet akte vi hem och at mycket god mat! annika och jag sov siesta och sen vackte yoly oss, jag ville doda henne! i alla fall, gick upp och sag att Adrian var inne pa msn, sa vi skrev lite med honom. Tokiga javel aker ju jorden runt typ. och forresten tjejer, sa sager han att polska tjejer ar finare an svenska!? hur ar det mojligt!!!!
sen akte vi till Baiona, det ar en jatte fin liten stad precis bredvid vigo!
nar vi precis kom fram sa at vi, Churros con chocolate. det var sa oooooh gott. i den stunden var jag sa lycklig. annika varkade inte gilla churros lika mkt som jag. men hon ogillade det inte heller. om ni aker till spanien ska ni verkligen ata det for annars har ni missat ngt viktigt inom matkultur!!
Vi promenerade runt ett stort slott och sen nar vi gatt typ 1 mil runt eller natt, sa den allra sista lilla biten fior att komma ut fran promenadsparet var stangt med ett hang-las! ETT JAVLA HANG-LAS! jag blir... sa trott! sa vi trodde i all panik att vi var tvugna att vanda och ga tillbaka men hittade en annan vag. forbi hamnen och upp i slottet dar alla snobbar satt och at mat. fy fan.. sen gick vi mot bilen och sa akte vi till Isabel, miguels brors fru. Miguels bror ar dessvarre dod, det var lite jobbig stammning ibland for hon pratade om honom som om han var levande ibland men det gick braq, jag gilla hnne.. hon var trevlig och rolig, lite laskig men det var okej, haha ;)
hon bjod pa ol, ost, korv och baguette. hahaahmumms!
nar vi akte hem fran baiona sa stannade vi till vid samil. Gick in pa ett diskotek och kollade, inte speciellt imponerande. men sen sa gick vi upp en vaning och dar fanns kareoke. tror det kan bli riktigt kul. det finns engelska latar, ska utmana annika och vi ska vara as fulla! :D mohahah
akte hem och sov. mycket skont..

nu ar jag har. jag ska i alla fall kopa ett par tofflor idag, det ar allt jag vet.. :D ehum. sen ut o dansa?

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback