Dag 14

Vaknade vid tio och gick till marknaden som ligger precis har dar vi bor. Sen handlade vi lite dar. Gick hem. Satte oss hemma och at, gick till en kinaaffar och kollade. Gick hem. det var lite mulet, men sen nar de blev fint sa ville jag o annika aka till stranden men sa kom vi hem fran kinam, da sa yoly att candi skulle komma en dag tidigare an tankt, idag alltsa. Vilket betydde att om vi skulle aka till stranden skulle vi vara tvugna att ta bussen dit och sen bara vara dar i tva timmar sa, vi satte oss pa trappen istallet och solade o fikade lite, for vi hade ju kopt massa gott pa lidl. pratade lite.
kl halv nio akte vi till tagstationen sa vi skulle kunn fika lite innan candi kom fram, jag bestallde,
Cafe Americano och en chokladcroissant - fett med mumma! Cafe Americano ar det narmsta man kan komma till vanligt kaffe som man bestaller i sverige. men godare!! Nar vi var i Barcelona sa drack jag det ocksa, inne pa sagocafet, det var mysigt. Liksom bara forovrigt. ;)
Sen kom Candi och vi akte hem till Lucas, halsade pa alla dom for att dom skulle till zamora dagen efter, Lucas bor io vastervik och har tva soner, dom pratar perfekt svenska sa det var skont. samma sak lucas, perfekt svenska, utan ngn som helst brytning. Satt och prata om utestallen och om regler i spanien och skillnaden fran sverige till spanien, trakigt! haha men han var trevlig. och dessutom, sa han att jag var, och jag citerar, Gyllenbrun! :D yes, det ar sant, han sa:
men du ar ju inte blek, du har ju fatt en jatte fin brun farg, lite gyllenbrun liksom. Och jag blev lycklig. Tack Lucas!!!! Puss pa dej!
sen akte vi hem och da gick jag o annika ut pa en lite halv lang promenad och pratade lite. gick in och lade oss direkt. det vart ju anda ganska sent.

jag har fatt en laskig besatthet av ordet Brilliant. sa fort jag hor det blir jag helt till mig, Nagon radda mig!! :D

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback