blogg-mani

jag kan faktiskt erkänna att jag har blivit mycket intresserad av blogg. men det bara kul om folk läser så jag ska börja göra mera reklam för den. ehum, hur? förslag?
antagligen måste man vara överallt och sätta in bilder och sånt men jag orkar inte, jag försöker flörta lite med min underbara charmiga personlighet, sen ska jag säga till alla att läsa den. det är min plan just nu. ;)

Idag har jag fakiskt inte gjort speciellt mycket. bara chillat, det redan två stora arbeten i skolan men det går bra, jag ska försöka bli av med det tidigt nu så behöver jag inte tä´nka på det så mkt sen. bara man kommer igång fort så är det ganska lugnt, då flyter det på ganska bra. jag ska faktiskt plugga lite idag hemma.ja det är sant. måste komma igång ordentligt. 
PA arbetet är ju ganska lugnt för tillfället, vi ska ju göra det vi ska och då ska jag ringa ett samtal idag men sen ska vi ju jobba ihop. finns inte myckt jag kan göra ensam. jag har gjort det jag liksom.
men i svenskan ska jag kolla lite om jag kan göra ngt hemma.
vi ska jämföra kvinnor genom tden och sen jämför kärleken mellan kvinna och man då och nu. vi ska ta med lite filmer och musik för att se hur man sa om kärlek förr i tiden och hur man säger om den nu, vad man får för bild liksom. vad tycker ni?

okej forsättning med ett nytt ämne,
såg sleepy hollow igår och den var bra men det var ngt underligt över den. först och främst så var johnny sexig bortom männsklighet, men jag skäms att säga att han passade inte in i rollen. Ichbod Crane för mig är en smal lång man med lite halv blondt hår och mycket mer flamsig och klumpig. lite mera nervös också. Johnny var för sansad på ngt konstigt vis. åh, men värd att se men mkt dubbel någonting, jag har liksom dubbla intryck. kan man säga så? ja men det tror jag, alla som inte sett den, se den å förstår ni, alla som har sett den. kommenter gärna så ska vi diskutera det ;)

jag har ångest. jag har inte tid med allt jag vill göra här i livet. jag kommer bli gammal innan jag kan göra allt!! jag vill inte bli gammal än. jag vill ha barn självklart, men inte än. och det lkommer bli snart å då har jag säkert inte hunnit med hälften. ÅNGEST ATTACK! och sen har jag nog svag höstdepression. varför? jag har väl inget att vara olycklig för, helvete!

in the end - kat de luna

/D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback