Gamla gänget!

Det var en sommar, tack vare Sandra faktiskt. Jag var i lokalen, haha.. Moa skulle upp till en lägenhet precis brevid och jag var närmast, så hon frågade mig om jag ville följa med, jag sa ja! Så vi kom upp i lägenheten och där var hon, troligtvis den sjukaste människan i världen. Jag träffade alla den kvällen men visste inte att det skulle bli som det blev. Jag fick hennes nummer och hon sa att jag skulle komma in dagen efter och festa med henne, jag kunde inte.. skulle vara med någon annan, men vi bestämmde att vi skulle träffas senare. Veckan efter var det oxelömarknad och jag träffade henne där. Ödet bestämde att vi skulle träffas tror jag. vi åkte dit den kvällen och det var sjukt roligt. jag kommer ihåg hur busig jag kände mig. Dagen efter hade hon och jag också hur roligt som helst. sen började det. Genom henne så träffade jag en annan tjej, som har betytt allt.! min underbara liksom. Jag kan inte berätta allt som vi gjort, men det är massor! Jag kommer aldrig glömma, kommer aldrig kunna. jag saknar hur det var i början innan det blev skit. Innan man blev allt för involverad. innan han blev satan! Jag vet att det kommer aldrig bli som förr igen, kanske är bäst så. men nu senast kändes det fel. det var fel!!! det var inte rätt personer där, du var inte där! det går inte, jag sitter och tänker på saker vi gjort ihop och vilken ändrad människa du är fast ändå samma. det går inbte att prata med dej alls längre känns det som.. du är inte alls som du var. det 'nda egentligen sopm är samma 'är att du fortfarande har samma värderingar. Killen före allt, ändåp kan jag inte sluta älska..
Tänker på Heron City, alla lägenheter, festerna, MATEN, sällskap, skojj, bråk, attityd och förhoppningar och svek. Vi hade allt. Jag vill tillbaka till den tiden men jag är nog ganska glad någonstans att kunna se tillbaka på det.

Fredags - Kom till arnö och möttes av sexig! Vi kom fram till hennes polare och satt o diskutera i köket. Sen gick vi o mötte patte och hennes kamrat, lämnade dom i arnö igen och sen drog vi till stan o mötte Foban <3 började gå till brankärr och då kom hennes mamma med kille och körde oss. Kom fram till Madame och satt där. Sen till sist kom vi fram till Isaksdal och där dansades det som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback